Gå til innhold

Datoen er satt,noen som skal bli med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lørdag 13.september.....

altså stumper røyken helt på fredagskvelden.....

bli med meg da,er 7uker i dag og virkelig klar for å slutte...så kan vi lage en debatt til oss der vi skriver for hver dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutter i morgen... Blir gjerne med, selvom du ikke har sluttet enda.

Skrevet

morro :D hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Jeg er med på den datoen:) Er ikke så mye inne og skriver,men skal ha den datoen i huet:)

Skrevet

Så bra at du er med,men kom innom en gang i løpet av helgen å skriv litt da :D

jeg tar min siste røyk på fredagen....

Skrevet

Jeg også vil være med på dette. Er såååå lei nå av at jeg ikke klarer å stumpe røyken helt. Røyker ikke mye, men kroppen stritter imot hver gang jeg prøver. Og jeg føler jeg har prøvd mange ganger nå siden jeg oppdaget at jeg er gravid :( Jeg er rundt 9 uker gravid nå.

Skrevet

ja i dag er dagen,jeg kjenner jeg er litt redd,har 8røyk igjen,men røyker jeg ikke opp disse,så skal jeg kaste resten av pakka i morgen tidlig!

så fint at du vil være med forhåpentligvis nr.2 i vente,du må ikke glemme,klarer man det ikke,så er det ingen grunn til å ikke sette en ny dato en annen gang.

men jeg trur jeg er klar,jeg er redd,men klar...er 7uker på vei her,og føler ikke at lysten på røyk er så stor i dag

Skrevet

Tvi tvi damer, nå har alvoret startet! :) Krysser fingrene for oss alle om at vi klarer dette. Sammen er vi sterke!!!!

Skrevet

gulerot og vann......lalalalala-ikke røyk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...