Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 lørdag 13.september..... altså stumper røyken helt på fredagskvelden..... bli med meg da,er 7uker i dag og virkelig klar for å slutte...så kan vi lage en debatt til oss der vi skriver for hver dag
konvall Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Slutter i morgen... Blir gjerne med, selvom du ikke har sluttet enda.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 morro hvor langt er du på vei da?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Jeg er med på den datoen:) Er ikke så mye inne og skriver,men skal ha den datoen i huet:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Så bra at du er med,men kom innom en gang i løpet av helgen å skriv litt da jeg tar min siste røyk på fredagen....
40 år og nye muligheter? Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg også vil være med på dette. Er såååå lei nå av at jeg ikke klarer å stumpe røyken helt. Røyker ikke mye, men kroppen stritter imot hver gang jeg prøver. Og jeg føler jeg har prøvd mange ganger nå siden jeg oppdaget at jeg er gravid Jeg er rundt 9 uker gravid nå.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 ja i dag er dagen,jeg kjenner jeg er litt redd,har 8røyk igjen,men røyker jeg ikke opp disse,så skal jeg kaste resten av pakka i morgen tidlig! så fint at du vil være med forhåpentligvis nr.2 i vente,du må ikke glemme,klarer man det ikke,så er det ingen grunn til å ikke sette en ny dato en annen gang. men jeg trur jeg er klar,jeg er redd,men klar...er 7uker på vei her,og føler ikke at lysten på røyk er så stor i dag
40 år og nye muligheter? Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Tvi tvi damer, nå har alvoret startet! Krysser fingrene for oss alle om at vi klarer dette. Sammen er vi sterke!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 gulerot og vann......lalalalala-ikke røyk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå