Gå til innhold

for belastende jobb?

Cassie09

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i litt vrien situasjon.. Jeg er 15+1. Jeg får fast kontrakt denne uka. hu som skal gi meg den sa hu skulle snakke med meg ang om jeg kunne jobbe der jeg er plassert i fabrikken nå.

LItt fakta så dere skjønner problemstillingen min.

Jeg jobber på en fabrikk, der vi produserer et produkt(selvfølgelig). Bråker grusomt mye. Jeg jobber på det stedet hvor man er mest i aktivitet og mest tunge løft. Det er endel løsmidler i fabrikken, MEN ikke akkurat der hvor jeg jobber.(ca 20 meter bortafor) Hvor utsatt kan jeg være for de løsmidlene?

Jeg løfter,går og står hele tiden, det er vel egentlig det jobben min består av. Men saken er at jeg har kran, men på midten av dagen så føler jeg at jeg er øm og har vondt nederst i magen og bak i korsryggen. Har jeg det nok tilrettelagt i arbeidet mitt?

Blir MEGA sliten av disse "belastningene"

Jeg skulle gjerne spart dere for disse spørmåla hvis jeg hadde vært hos jordmora, før jeg skal inn til samtale med personalsjefen. Men skal ikke til jordmora før til mandag. Og frykter jeg skal til samtale med personalsjefen i morgen :-/

Noen som vil være så snill og hjelpe meg litt?

Fortsetter under...

Annonse

Først må jeg beklage alle disse innleggene jeg sendte opp.trykka litt for mange ganger.

Men over til ditt svar Kine med passasjer.

"Jobb du!!!" for en beordning! Hva du takler og jeg takler er helt uaktuelt, ingen er like. Også svarte du absolutt ikke på spørsmåla mine. Jeg ymta ALDRI innpå å sjukemelde meg eller ikke jobbe, for det vil jeg ikke.

Så du får ta det litt roligere i svingene neste gang. Har snakket med sjefen i dag og jeg skal få tilrettelagt så jeg slipper de belastningene som jeg sliter med:D

• 1 måned senere...

medeleine234 jeg skjønner hva du mener og enig med deg. tilrettelegging skulle vel være en enkel sak å få til. men jeg har erfarrt sjøl at arbeidsgiver ser helst at du forsvinner i stedet for å tilrettelegge. Jeg er skuffet over abrbeidsplassen min. Og jeg har fått beskjed om at når det gjør vondt i magen så er det på tide med en pause. Det finnes like mange forskjellige svangerskap som forskjellige barn.

Ser det er mange "tøffinger" inne her som mener man skal jobbe til siste slutt. Disse personene har en spydig holdning i tillegg. Hvorfor det? Trodde dette med å være gravid var en koselig ting, men jeg har møtt så mye motstand og vanskeligheter og slike cowboyer som ser kun rett framfør nesen sin..

kjei og lei hele greia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...