Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Matilda Adele Nova Olivia Sofie Ella Natalie Ea (er det noe "ekte" navn?)
Frk. V *juli-11* Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Matilda og Ella er kjempefine navn. Olivia er liksom dama til skippern!
sonne Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Olivia, Sofie og Ella er kjempefine navn. Matilda er også ganske fint, men litt for oppbrukt synes jeg. Adele, Nova, Natalie og Ea er ikke min smak. For meg er ikke Ea noe "ekte" navn.. men hver sin smak.
Gjest Siklerotte Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Matilda - Liker godt, et navn som betyr mye for meg. Adele - Fint. Nova - Greit nok tror jeg. Men minner meg om et bokhandlernavn. Olivia - Fint, men kjenner veldig mange som heter det. Sofie - Er og forblir nydelig. Ella - Liker ikke så godt, tiltross for gode assosiasjoner, hehe. Natalie - Greit nok, men kjedelig. Ea - Veldig fint.
sommerfugl4 Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 mathilde, sofie og livia er de enste navnene jeg synes er fine på lista. Ea høres ikke ut som et navn
Gjest Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Takker for svar :-) Jeg synes Ea er fint, og kan jo evt. ha et andre fornavn :-)
prebs Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Matilda - er en robot, Mathilde er kjempefint Adele - pent Nova - tja, pent, tror jeg Olivia - ikke så glad i Sofie - liker godt Ella - pent Nathalie - skrevet med H, liker godt Ea - pent Sofie er nok favoritten!
(Oktober) Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Matilda, Adele, Sofie og Olivia liker jeg. Nova, Ella, Ea er ikke min smak. Nathalie synes jeg er et fint navn, men er litt lei det. Sofie er også VELDIG vanlig.
Vipsenmamma Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Matilda - Waltzing Matilda, gammel damenavn Adele - pent, men snobbete Nova - nei Olivia - dama til Skippern og oliven Sofie - ok, men myye brukt Ella - gammel dame Natalie - nei, bimbo Ea - nei, ikke et ordentlig navn, bare to vokaler som står sammen
Gjest Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Matilda - kjempe fint, om jeg hadde fått en datter til ville nok det blitt navnet. Adele - ok Nova - rart Olivia - kjempe fint Sofie - veldig fint, men Sofia er mye finere. Ella - nydelig, det heter min eldste datter. Natalie - kjempe fint, liker Natalia litt bedre. Ea - ok, men litt for kort. Er et navn, men ikke så mye tak i det. Liker du Amy? Syns det passer veldig godt til Ava.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Amy var også et godt forslag, men synes kanskje ikke det fungerer så godt her i Norge.. Tusen takk til alle som har svart
grace&hope Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Adele er nydelig, og passer godt til Ava. Matilda er også kjempefint!
Vannmann35 Skrevet 12. september 2008 #13 Skrevet 12. september 2008 Stemmer for Sofie - klassisk og koselig :-)
Gjest Skrevet 12. september 2008 #14 Skrevet 12. september 2008 Matilda: Nydelig, koselig og gammeldags. Liker også Matilde veldig godt. Adele: Nydelig og søtt navn Nova: OK Ella: Kort, enkelt, Pent og gammeldags Olivia: Liker veldig godt! Et sterkt og koselig navn!
Gjest Skrevet 12. september 2008 #15 Skrevet 12. september 2008 Sofie: EN FAVORITT! HELT NYDELIG! Nathalie: Også veldig flott!!
peggy08 Skrevet 12. september 2008 #16 Skrevet 12. september 2008 Matilda- nyyydelig navn, min favoritt for tiden. Adele - fint Nova - liker ikke Olivia - flott og tøft Sofie - klassisk og fint, men liker bedre Sofia. Er litt lei Sofie Ella - klarer ikke å like navnet, har litt dårlige assosiasjoner Natalie - nydelig navn, men jeg er nok inhabil i og med at min eldste datter heter det :-) Ea (er det noe "ekte" navn? - nei, jeg synes ikke det er noe ekte navn
Gjest Skrevet 12. september 2008 #17 Skrevet 12. september 2008 Tusen takk for mange svar! Har strøket Ea og Natalie av listen.. Og Nova. Ser ut til at Matilda, Olivia, Sofie (og Adele) er favorittene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå