tja:) Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hva synes dere om Ronja Mathilde? Håper på mange tilbakemeldinger..
sonne Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Vet ikke helt hva jeg synes om Ronja..på en måte søtt, men på en annen side vet jeg ikke om det er at navn jeg kunne brukt selv. Mathilde er fint, men oppbrukt synes jeg. Kombinasjonen var vel helt grei.
Gjest Siklerotte Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Liker ikke Ronja noe særlig, det er greit nok. Matilde er fint... Jeg synes derimot ikke det klang noe særlig bra sammen.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 En god venninne av meg heter Ronja, vet likevel ikke om jeg synes det er så fint.. Mathilde - helt skrevet som Matilde (unngår Mat-Hilde:-p) er fint. Ville gått for bare Matilde.
prebs Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Synes det var fint - og en litt annerledes kombinasjon : )
S. Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Mathilde er vel sånn midt på treet, Ronja er kjempesøtt! Komboen er fin, dersom andrenavnet bare er en "prydnavn", vel og merke. Å bli kalt Ronja-Mathilde likestiller jeg med Kjell-Oscar og Lise-Lotte. :/
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Syns ikke Ronja er fint, litt hundenavn... Mathilde er fint, men syns kombinasjonen ble litt rar. Derimot går det greit å si sammen.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Jeg liker både Ronja og Matilde veldig godt, men syns kanskje kombinasjonen blir litt rar. Fungerer forsåvidt, men navna matcher ikke helt.
to_tette? Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 her er jeg farget av Ronja Røverdatter og Roald Dahls Mathilda, så dette kan jeg ikke svare ordentlig på
Vannmann35 Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Gyselig... rett og slett! Ronja synes jeg er skikkelig harry, og Mathilde synes jeg er sukkersøtt - sammen ble det totalt stilkrasj. Min mening!
tja:) Skrevet 11. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2008 Takk for svar til alle! Det er godt vi har ulike meninger, hvis ikke hadde jo alle hatt samme navn:) Uansett har kjæresten min dårlige assosiasjoner til Mathilde, så det er egentlig ikke aktuelt. Det er bare jeg som har falt for disse to navna... Men vi har sammen kommet fram til et annet nydelig navn, som vi begge ønsker. Var bare nyskjerrige på hva dere mente:)
grace&hope Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Matilde er kjempefint. Liker ikke Ronja så godt, og kombinasjonen var ikke så heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå