Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Noen som har sett på denne dressen? Vi leter etter en rimelig ekstradress til vintern..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Dressen fra Europris kom faktisk ganske høyt på "Best i test"- listen i fjor. Så vi kjøpte! Men det var såååå stiv og tung. Gutten min var da 2år og hadde problem med å bøye seg for å hente en bil på bakken. Synst også at den var så kort i armene (og min sønn har ikke ekstra lange armer heller). Vi tenkte å bruke den som ekstradress, men sønnen min hatet å ha den på. God og varm var den - men helt ubrukelig å ha i lek. Sikkert ok å ha om barnet ditt bare skal sitte i vogn.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Den dressen som kom så godt ut i test i fjor,det er ikke den samme som jeg har sett der i år.. Den som er der nå er mye stivere..synest jeg da. Vi kjøpte den dressen der i fjor som en ekstra dress,og den har fungert fint den. Har ikke noe å si på den jeg.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Takk for svar... Har ikke rukket å sett på dressen ennå jeg da:-) Så utålmodig at jeg nå har kjøpt 2 dresser til på finn....Nesten ubrukte.. Ikke godt med mor med shoppingmani:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå