Gå til innhold

Positiv ikke positiv - hva skal je tro????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

jeg tok en test rugedag 10 eller 11, nr jeg kikket på denne litt senere var den svakt positiv, tok test på testdagen, og med det første var det ingenting på denne, men så litt utpå dagen synes jeg så en svak svak strek. men det sies å ikke stole på det som kommer frem etter så så lang tid, men lurer på om noen har opplevd det samme, og hvordan har dette gått???

jeg er fryktelig i tvil om det faktisk kan være noe.

en kan jeg skjønne kan bli galt positiv, men to???+

Noen med erfaringer? er vel de rette damen å høre med hvis jeg skulle spurt noen:)

klemmer fra ei som håper hun bare er sen på hcg nivå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lover deg at jeg har studert tester i mange år og lett etter streker på testene mine også timer etter testing, og aldri har jeg sett noen strek. Jeg håper du er gravid:)Hvilke test brukte du?

Skrevet

Hei og takk for svaret...

jeg bruker clearblue.....

noen andre som har opplevd eller har noen meninger?

Skrevet

Ja si det..........................................., jeg har ihvertfall testet utrolig mange ganger og uansett hvor hardt jeg har stirret på testen har den ikke fått noen strek etter at den ikke har vist noen først.

Vet at det står at man ikke skal se på testresultatet etter 10 minutter, men selv om jeg også har gjort det har den ikke endret seg.

Kan du ikke prøve en digital test?

Den er på en måte enda sikrere, siden man slipper å tyde streken..........og enda mer slem når det ikke er positivt svar.

Skal du ta noen blodprøver da? Jeg spurte bare legekontoret mitt om jeg kunne få komme opp, og fikk svar i løpet av 3 dager.

Krysser fingre for deg jeg:o)

Skrevet

jeg lurer på å ringe ned i morgen og høre, eventuelt reise til tønsberg for å kunne få svar samme dag.....

noen andre som har opplevd dette?

Skrevet

Jeg har opplevd positive tester uten og ha vært gravid, men dette var med QR. Fikk to positive tester samme dag, men dette var etter at det hadde gått 10 minutter. Med clearblue sine har jeg aldri opplevd det uansett hvor lenge jeg har ventet... Håper du er gravid, da:))

Skrevet

Jeg har ikke testet i dag... så jeg håper det er en god morgen i morgen... har lyst stil å teste, men tror jeg venter for å se i morgen tidlig.. mer hcg..

kan jeg eventuelt kanskje være det som kalles noe som "slow starter"?

noen andre som er det?

Skrevet

Jeg har dessverre fått svak positiv på en billigtest, men hcg var 0 samme dag...

Oftest er den god nok, en strek er en strek - noen ganger tar det bare litt lengre tid før den er tydelig nok!

En av de gangene hvor jeg faktisk var gravid og visste at min hcg var på 300 tok jeg og en test bare for å se hvordan den slo ut, den var faktisk og velig svak!

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

håper virkelig at dette gjelder... og at den kanskje vil ses litt bedre på testen i morgen.

lurer på om jeg skal ringe til porsg og spørre om å få tatt blodprøve bare.... eller legekontoret...

Håper håper Håper håper Håper håper Håper håper Håper håper Håper håper Håper håper Håper håper Håper håper Håper håper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...