Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 hei hei Har noen erfaring med 3d ultralyd? lurer på om det blir bra bilder på 3d i uke 28ca har litt ekstra på magen, er 160 og 96kilo.. fikk i grunn ikke super bilder på vanlig ultralyd noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hei! Vi var på ul i uke 28 og fikk noen helt fantastisk fine bilder. Ble anbefalt å ta 3D fra uke 28 og t.o.m. 34, senere ville babyen være for stort for å få gode bilder. Vi var hos kvinnedoktor i tønsberg - anbefales veldig. Kjempe fin fyr, og en opplevelse så utrolig stor. Pluss at vi fikk medisinsk sjekk av veslejenta i magen i tilegg, så bor du ikke langt unna tønsberg anbefaler jeg at du tar turen dit! Tror ikke du trenger begymre deg for vekt og evt noe ekstra på magen. Vi fikk som sagt de flotteste bildene og filmene, og jeg er større enn deg ;o) Lykke til. Kos deg!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 åhh så kos..håper bildene blir fine. er ikke bare får å få fine bilder jeg vill ditt da hehe.. men er jo morro det å men fint å høre str på fødsel ol..
shari_z Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg var også hos Kvinnedoktoren i Tønsberg og var superfornøyd. Valgte nettopp ham pga medisinsk vurdering. Vi fikk noen fine bilder, men fordi babyen lå veldig rar i magen, var det utrolig vanskelig å få mange fine bilder. Jeg var fornøyd likevel - det var STORT å kunne se barnet! Og så var det veldig koselig å vite at babyen i magen har samme munnen som datteren vår - det var tydelig. :-) Jeg var 27+1 på vei, 174 og ca 96 kg. Ikke noe problem å få fine bilder pga størrelsen på baby eller meg, bare måten baby lå i magen. Men, som sagt, er fornøyd likevel og har ingen klager. Jo, én: skulle ønske jeg hadde nok penger til å ta 3D UL hver eneste dag!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 åhh så kos gleder meg sinsykt jammen koster det mye penger.. men jeg syntes det er litt verdt det jeg da føler seg jo tryggere.. og ikke minst får en se litt på den man til vanlig bare kjenner..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Jeg tok 3d ultralyd i moss på knøttet ultralyd i uke 26.. Fikk mange kjmpefine bilder.. er 176 å var da ca 112kg.. var ingen problem med å se babyen.. Du kan gå inn på hjemmesia dems å lese: http://www.detgulehuset.moss.no/knottet.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå