Gå til innhold

Endelig framdrift!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte med Suprecur 26.07.08. Var til kontroll 18.08, da viste det seg at slimhinna var for tykk og jeg hadde også en cyste som ble fjernet. Siden slimhinna var for tykk kunne jeg ikke begynne på Puregon. Siden da har jeg først gått i 2 uker og ventet på mensen (for at slimhinna skal bli tynn nok). Det kom ikke og jeg fikk time hos gynekolog, hvor slimhinna var 8,3 mm tykk. Den skulle være maks 7 mm - så ble satt på dobbel dose Suprecur. Siden mandag har jeg innimellom hatt småblødninger, så da begynte jeg å tro at nå ENDELIG er det min tur til å begynne på Puregon (ja, tenk å glede seg til å sette sprøyter på seg selv... hehe...). ;)

I dag var jeg på ny til gynekolog og slimhinna var så tynn som den kunne bli!! Gynekologen mente den kunne ikke bli mer perfekt! :) Så i morgen starter jeg opp med 125 ie Puregon. Blir spennende! Har ikke satt noen sprøyte på meg selv siden forrige forsøk og det var 9. mai (eggløsningssprøyta), men tror nok at det skal gå fint.

Så da blir det uttak på meg sannsynligvis i uke 39.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Ting ordner seg for snille piker pleier jeg å si :)

Da er det bare å glede seg til stikking :) Hihi

Lykke til med uttak (med masse gode egg) og at gullegget blir satt inn igjen :)

Skrevet

Åh, så godt å høre!! Det var jo jammen på tide at det ordnet seg for deg da. Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Tusen takk begge to! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...