Gå til innhold

Någon från Oslo


Jossan79

Anbefalte innlegg

Hej

 

Jag är en mamma till en 2 år liten tjej. Och väntar nu nr 2 till april. Skulle vara kul att få kontakt med fler mammor från Oslo.

 

Kram på er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Jeg er også fra oslo, og har som deg en jente på to år, og venter en liten i april:) Jeg synes det er dårlig oppfølging nå ifht første gang. Jeg skla ikke til kontroll før ultralyden, har ikke hørt hjertelyden en gang! Hva hvis noe er galt, skal jeg ikke få vite det før i november? Tror jeg vil bestille time bare for å høre fosterlyden..blir jo så mye mer virkelig da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag bor också i Oslo och väntar mitt första barn i starten av april!!

Har bott här i drygt 1 år och trivs otroligt bra.

Är för -79 och svensk precis som du!! Tjohooo!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Oslo, er 26 år, og venter har termin 2. april. Dette er mitt første barn. Noen vordende mødre i samme situasjon som bor i Gamle Oslo? Selv bor jeg på Sofienberg/Grünerløkka og har ingen venninner som er gravide. Hadde vært morsomt å dele erfaringer med gravide i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 27 og bor på Bøler sammen med mannen min (nygift!), og vi venter vårt første barn 28.april:)

Koselig at det er så mange rundt min alder fra Oslo, så kan man dele erfaringer, har heller ingen venninner som er gravide:(

 

Kjekt om vi blir bedre kjent! Selv ligger jeg for det meste og spyr om dagene, er 100% sykemeldt, så det er ikke akkurat noen fest, men det er jo for noe godt da:) Noen andre som spyr mye?

 

Songbride

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg bor ikke så langt fra deg Kristinanutten, tror jeg (litt ovenfor Birkelunden;)) og har heller ikke noen andre venner som er gravide her i nærheten. Jeg er 28 og venter også mitt første barn. Hadde vært koselig å blitt kjent med deg og andre her i Oslo som er i samme situasjon. Begrenset hvor mange andre av mine venner som synes gravidprat og babyprat er gøy da.. (har ikke sagt til så mange enda da).

Gleder meg til å bli kjent med flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei RJ! Så hyggelig med en likesinnet i nærheten! Jeg bor i Herslebsgate, rett med Trondheimsveien, altså bare et steinkast fra Birkelunden. Hva om å ta en kaffe en dag? Hvor langt på vei er du? Selv er jeg i uke 12 nå. Var på ultralyd i går, en helt fantastisk opplevelse.

 

Om du har lyst, kan du sende meg en mail [email protected], så kan vi ta det derfra? Gøy å bli litt bedre kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får prøve å få til et lite BIM- treff en dag! Om det er noen som føler seg kallet til å arrangere, er jo det supert. Selv har jeg akkurat flyttet, og har hendene fulle for øyeblikket. Men skal holde et øye med tråden, og se om en ildsjel får ånden over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Helga 76!

Er du egentlig fra Island? (siden du skriver Hafnarfjordur nederst...)

Mannen min har studert på Island i et par år, så jeg vært mye i Reykjavik.

Er like gammel som deg, bor i Oslo og venter første barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg er også født i -79 og har ett barn fra før. Jeg har termin 10.april! Jeg bor litt utenfor byen, men studerer midt i sentrum :)

 

Ville bare si til dere som hr fått dårlig oppfølging at dere ikke trenger å finne dere i det. Jeg har en kjempeflott fastlege (på Bentsebro på Torshov) som ville jeg skulle komme ned å ta blodprøver da jeg ringte og sa jeg var gravid i uke 8. Så de er tatt, og han satt opp ny kontroll nå til uka - uke 12 - hvor vi skal prøve å høre hjertlyd. Så har jeg ringt helsestasjonen her jeg bor, og de ville jeg skulle komme i uke 15 til jordmor. Så blir vel ultralyden i uke 18 neste, tenker jeg, dersom alt er normalt. Så: bytt lege dersom dere ikke er fornøyd! Lykke til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...