FrøkenSnellen Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Noen som har erfaring med denne vognen? Positivt eller negativt. Eller noen som har en slik vogn tilsalgs?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg har den til storesøster på 20 mnd. Er veldig fornøyd med den. Den er en drøm å trille,lett å legge sammen,tar liten plass og er romslig. De selger den billig på deal.no, gratis frakt.2200kr tror jeg den kosta.
Sander&Martin Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Kjempevogn, har den til størstemann på 13 mnd. Romslig med god plass til voksipose. Han sover kjempegodt i vogna si. De selger den også for 2200,- på Reflex.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Har også kikka litt på denne vogna, men mente jeg hørte at sittedel ikke kan snus på denne?? Derfor kikker vi også litt på S3
Djoolia 07+08+12 Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Nei sittedelen kan ikke snus,men det har aldri vært et problem
aya75 Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg kjøpte denne på Deal.no og er veldig fornøyd. Lett å trille og lett å slå sammen og ikke er den dyr heller. Grei plass under vogna. Synes bremsen var litt vel hard i begynnelsen, men gikk seg fort til. Bedre at den er hard enn før løs hvertfall:) Kommer ikke på noen store minuser...
FrøkenSnellen Skrevet 11. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2008 Jenta mi er 7 mnd, er hun egentlig for liten til en slik vogn enda, siden det ikke går ann å ha vogna mot deg??
annki83 Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 vi har denne vogna til snuppa på 9 måneder har brukt den siden hun var ca 5 måneder. syns ikke det har vært noe problem at du ikke kan snu den. men det spørs jo hvordan babyen din er. noen like best å se på mama eller pappa når de er ute å triller. vi er kjempe fornøyd me vogna. veldig god å kjøre. liten og lett sammenlagt. stor plass under i forhodlt til mange andre trehjulinger. lang i ryggen så du kan ha den lenge. gode seler. eneste minuset er vel at den er litt lang så jeg dunket borti ting heilt i begynnelsen. men du venner deg for til det. å skyggen kunne vært litt stramere på en måte(bare kosmetisk altså) vi har hatt den med i skogen og mark å til syden å syns den er like go uansett underlag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå