lille oscar + bebis Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 hvor får jeg kjøpt billige ullunderklær for baby, bodyer... som gjerne er litt fine da, kan ha under selebukser og sånn...
Erisa* Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Billig og billig.. Men på SparKjøp er de i alle fall ikke så hårreisende dyre, men fine likevel. Tom og Trine heter merket.
Fullrulle86 Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 di har på cubus og men huske kje ka d kosta da...
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Mener H&M har helt hvite bodyer til rundt en hundrings..
lille oscar + bebis Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 høres bra ut... Syns ullbodyene på nøstebarn var litt dyre.. De vokser jo ganske fort, så har liksom ikke glede av plaggene så utrolig lenge heller.....
2 søte små:-) Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Det er halvpris på ull på cubus nå..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 jeg har kjøpt på sparkjøp til vesla mi, 89 kr for en ullbody. Jeg kjøpte ensfarga, de har stripete som koster litt mer. www.sparkjop.no
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Enig i at nøstebarn er rådyrt ja, men så er det virkelig god ull også. Har kjøpt noe til snuppa på nøstebarn nå som hun er 1 år, nå vokser hun ikke så fort lenger og kan ha de samme klærne lenger. I fjort kjøpte jeg et sett på H&M, det var helt ok til en grei pris. Fikk også kjøpt et par ullsett på salg på Junior. Det ulltøyet på Sparkjøp har jeg sett, men syntes ikke det kjentes behagelig ut, litt stivt og stikkete?. Det samme med cubus ulla. Man får hva man betaler for er min erfaring, men av det rimeligste synes jeg H&M sitt var best. Ellers er det virkelig å anbefale å hamstre inn ull for neste sesong når det blir salg på ulltøy igjen til våren.
lille_mille Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 tom og trine ulle er litt stivt ja. Liker best Janus ull som jeg pleier å kjøpe på Coop, synes ikke det er så dyrt heller!
CaroOgTulle Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Jeg har ikke vært der selv ennå, men er blitt fortalt at Bogerud er et billigere alternativ enn f.eks Nøstebarn. http://www.bogerud.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå