Gå til innhold

terminen på "barnimagen" ulik lege/jordmor og UL???

Anbefalte innlegg

Hvorden er termindatoen deres på barnimagens "din egen side" i forhold til det somer konstatert hos lege/jordmor og evt Ultralyd? Jeg er 19+1 dag her og ca 17+4 hos legen min. hmm.. hva skal jeg følge.. også får jeg mest sannsynelig en ny dato på UL til mandag og jeg føler den passer mer opp mot den på denne siden. For jeg føler at jeg er lengre på vei enn det er som er kommet frem til idag...hmm.. flere???

Fortsetter under...

Det er sånn for meg også selvom jeg har oppgitt samme mensdato her og til legen. Tror legen regner på en litt anne måte. Her er på en måte uke 1 siste mensuke, men legen regner uke 1 som den første etter siste mens.. Man er jo liksom 3 uker på vei før barnet er unnfanget utifra barn i magen. Men, jeg har ikke helt skjønt det jeg heller..Men, å ta utgangspunkt i UL er kanskje det sikreste..Jeg skal på det neste fredag, det blir spennende. Håper de kan se kjønn og at alt er bra med baby!! Lykke til videre!!

KLEM

Det er det samme som meg, min termin hos legen er en annen enn ultralyd. Ifølge mens dato, er jeg 17+0 i dag, men ifølge ulktralyd er jeg først 17 uker på onsdag. Det jeg gjør er å holde meg til mens siste dag. og da er jeg 17+0 i dag. Vent til du skal på 18 uker kontrol, da ser fastsætter dem terminen. Jeg skal til 18 ukers ultralys d. 23, så da venter jeg og ser. Men i utgangpunktet er jeg 17+0. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...