Anettemor82 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Har en gutt på snart 8 måneder som alltid har fått melk etter hvert måltid, men nå vil han bare ha om morgenen når han våkner stort sett. Problemet er at han ikke er så flink med kopp eller flaske heller så jeg vet ikke hvor mye væske han får i seg. Det har utvilket seg gradvis. Problemet begynte i forgårs da han ikke ville ha melk etter grøten før han skulle legge seg. Det samme skjedde igår. idag fikk han melk syv, måtte "tvinge" han i ett tiden og nå ville han ikke ha etter middag. regner jo da med at han ikke vil ha ikveld heller. blir ikke det litt lite? eller? har fått i han litt vann da etter middagen. Dere andre med barn rund samme alder, hvor mye ammer dere? er det vanlig at de ikke vil ha så mye melk lengre at dette er normalt? hvis ikke. må jeg prøve med mme da (sliter jo med flaske..)? har ikke lyst å slutte å amme.. får det jo til på morgenen, men,,,, håper noen har noen gode råd til meg.. please? er på gråten her..
Erisa* Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg ammer om morgenen, og de dagene jeg er hjemme da så får hun en liten sup før hun sovner i 10-tiden (bortskjemte lille frøken sovner ved puppen...). Så får hun litt i 14-15-tiden, og så til kvelden igjen ca 19-20. Og om natta noen ganger;) Til å begynne med var det vanskelig å gi henne nok vann, for hun tok nesten ikke flaska. Men vi har prøvd litt hver dag, og nå går det mye bedre. Hun drikker kanskje 50-150 ml vann pr dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå