lille oscar + bebis Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 kan noen fortelle meg hvordan den er nederst med bena? Vet at det går glidlås ganske langt ned, også på blider ser jeg at enden er det et stykke uten glidlås, gjerne med en bård på. hvordan åpner dere posen da til å bli leketeppe? hvordan får dere de skitne små støvlene ut (som reklamert på dot e dot?) Har dere et bilde jeg kan få se? sende på mail kanskje? skal få sydd en pose ser du.... ikke fra dot e dot... var litt usikker på hvordan det fungerte...
lille oscar + bebis Skrevet 10. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2008 jo, jeg vet det er noooen vel?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Ut i fra de bildene ser det ut til at posen er brettet litt opp for å få med hele på bildet. Dermed viser ikke hele "systemet" med åpning nederst. Jeg har en pose (kjøpt) som er sånn. Kan ta bilder av den og sende deg på mail om jeg får adressen din. Send den som pm bare da :-)
lille oscar + bebis Skrevet 10. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2008 Tusen takk storebror og lillebror! men er det noen andre som faktisk HAR erteposen som vil sende meg bilder? *blunker fint*
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg har! =) Nederst er det en slags lomme. Så når barnet blir større og bruker sko, vrenger du bare "lomma",så stikker føttene ut. Skal du bruke det som teppe drar du glidelåsen helt ned (åpner den som en jakke) og har "lomma" vrengt. Utrolig herlig pose!!
lille oscar + bebis Skrevet 10. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2008 ååh, er lomma festet med borrelås fremme da? og sydd bak? Nå forstår jeg hvordan det funker!!!:D:D du har ikke bilder inne på maskinen av den vel? så jeg kunne sett? trenger ikke stresse da men, må spørr vettu;)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Nei, sydd fast på siden og bunnen.. Har ikke bilde, men har googla litt for deg; skilpaddentruls.com/ertepose.php http://fjolla.blogspot.com/ http://hossandra.blogspot.com/2008/07mitt-frste-innlegg-endelig-er-jeg-i.html Håper du skjønner hva jeg mener.. =)
lille oscar + bebis Skrevet 10. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2008 GUDD tusen takk, du er en knupp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå