Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt engstelig for at jeg ikke klarer å pusse tennene til snuppelura godt nok. Hun er 18 mnd, og fikk tidlig tenner, så hun har hatt "alle" ganske lenge nå. Men det er vanskelig med tannpussen. Dvs, hun ELSKER barnetannkremen til Solidox, så det ender alltid med krangel da jeg ikke lar henne få mer på tannbørsten etter at hun har slurpet i seg første porsjon... Hun liker å leke med børsten, bite i den osv, men det er sjelden jeg får pusset ordentlig

Hva gjør dere? Går det bra med pussingen? Noen tips for å få pusset ordentlig iallefall en gang om dagen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en hver. Snuppa har en som hun leker med, og jeg har en som jeg pusser med. Tannpussen går som en lek.

Skrevet

Her er tannpuss et mareritt....... Hyling fra start til slutt, og føler hver gang at vi ikke får pusset skikkelig.

Samboeren min spurte tannlegen sin hvor viktig det er å pusse tennene til de små grundig, og han svarte at det går fint ann å "pusse" tennene med en klut hvis tannkosten ikke er så fryktelig populær.

Skrevet

Her blir det skrik og vræl når ettåringen vår ikke får pusse selv. Jeg var nok litt for snill og lot henne pusse litt selv da hun var mindre, og nå må vi holde hendene hennes fast for å slippe til. Vi kjemper oss gjennom pussingen, men er redd det blir litt for lite. I alle fall ikke to minutter, som anbefalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...