Gå til innhold

Noen i Bærum som skal ha barn i November?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 34 år, venter en gutt i november og har en jente som blir 3 år i november. Synes det er utrolig lite folk fra Asker og Bærum, har ikke sett noen treff. Håper vi kan skrape opp det som er av gravide som skal ha barn i høst og møtes.

Hei,

jeg er 33 år, førstegangsfødene med termin 15.november og blir gjerne med på et lite Bærums treff. Hadde vært hyggelig å få noen nye bekjentskaper i området da vi akkurat har flyttet fra byen og ut til Høvik;-)

Annonse

Hei da var vi iallefall noen her ute :). Kanskje vi kan sette opp ett møte her i Sandvika?? Kan dere dagtid eller bare kveld? Jeg er 100% sykmeldt så jeg kan de fleste dagene untatt onsdager som er sykehus dag for meg.

Heisann... føler meg ganske hjemme på det området.. vi flytter til Kolsås nå i slutten av mnd så nye bekjentskaper hadde vært hyggelig, kjenner ikke akkurat mange i bærum.

Har selv termin 9 november med nr 2 har en gutt på 2 1/2 år fra før, går sykemeldt pga høyt blodtrykk så det blir lange dager alene.,

Hadde vært hyggelig å fått til et treff en gang.

Hei! Er 32 og 2dre gangs. Kommer fra Bærum men bor i Asker. Det er ikke så mange av oss november-fødende i kretsen vår, men jeg vet noen av de som har termin før oss har møttes i Asker...Har en på 4 fra før og har termin 8 nov denne gangen. Håper jo det blir noen dager før... Men det kan jo være at vi sees på Bærum Sykehus da :-)

Jeg skal være litt vanskelig jeg da. Jeg har aldri vært med på slike treff siden det har vært så få i Bærum men vil gjerne vær med nå. Ser at vi er ganske mange rundt samme alder også. Jeg kan ikke på mandag, men tirsdag på dagtid eller resten av uken når som helst. Uken etter kan jeg nok alle dager. Andre som har dager som passer dårlig eller bedre? Jeg er forholdsvis ny i området og kjenner ingen lokale, er fra Oslo og flyttet til Slependen for litt over 1,5 år siden.

Annonse

Hei,

Jeg er 32 år og har termin 14.november. Dette blir nummer 3! Kjempehyggelig om noen setter opp et treff i Sanvika el omegn. Jeg bor på Blommenholm og kommer gjerne :0) Kan jo hende vi havner i samme barselgruppe etterhvert!

Hei,

Jeg tilhører egentlig oktoberklubben, men sniker meg innom siden jeg har termin 23.oktober, og er førstegangsfødende, så det kan fort bli november på meg også ;-)

Har akkurat flyttet fra Oslo til Billingstad, så det er jo helt på grensen mellom Asker og Bærum... Jeg har vært med på treff i Asker tidligere, men de fleste der har født nå, og jeg har fremdeles 6 uker igjen, så blir gjerne med på treff i Sandvika med dere som har termin litt nærmere min termin :-) Jobber fremdeles 80%, så kan stort sett treffes fra kl.15 og utover, frem til permisjonen starter 2 oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...