Margrethe1311 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg har ei lita jente på 22mnd som bare ikke liker mat. Ho spiser brød når hun må, men det er ikke noe glede over mat over hodet. Man kan se at hun liksom virkelig ikke syns mat er godt i øynene hennes når man setter henne ned for å spise. Ho ser virkelig misfornøyd ut og mistrives ordentlig når det er mat på bordet. Det er lettere å få i ho brødskiver enn middag. Har prøvd middagsglass i alle varianter, alle mulige hjemmelagde middager som kan passe for små barn, men det er det samme hver gang. Noen her som har noen tips? Som kanskje har opplevd det samme? Det er så slitsomt for oss begge, jeg å da som bekymrer meg hele tiden for at hun ikke spiser nok. Det hjelper jo ikke at hun har lagt på seg sakte siden hun ble født 2 1/2 mnd for tidlig. Er dette noe som kanskje er mer vanlig for premature? Hun er mitt første barn og jeg er veldig usikker på alt. Håper noen kanskje har noen tips eller råd, eller bare vet hva jeg snakker om. På forhånd, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå