Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg liker i utgangspunktet libero best, men siden jenta har "micheling-lår" så blir disse fort trange rundt lårene. Pampers sitter derfor bedre, men jeg synes de loer litt.... Flere som har merket det?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Av de to syns jeg pampers er best. Men bruker First Price til vanlig. Like gode, om ikke bedre på snuppa våres. Billigere og.
Fullrulle86 Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg brukte libero i de to første størrelsene, men har gått over til pamper i str 3. syns de er mindre klumpete og de lekker ikke, noe libero sin str3 gjorde OFTE. Pampers sitter mye bedre, men lukter litt mere tiss da. har ikke merket at de har loet noe særlig:o)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Hmmm... Hvordan er Firstprice? Loer de og som ei over her skriver så lukter pampers mere tiss... gjør first price sine det?
TuFB Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Pampers her også, de sitter som støpt rundt superlåra til gutten vår!! :-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Libero, for Pampers er så tynn og lekker. Ikke merket noe på passformen, der synes jeg de er like. Men sluttet å bruke Pampers nå... Her går det kun i Libero
Hikken Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Pampers :-) Da vi brukte Libero var pysjen alltid fuktig på morgenen, og den er tykkere og stivere enn pampersen virker det som.
Krusemynthe Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Libero. Synes papers sine har dårlig passform (de sagger) og i tillegg sitter de fast i huden i ny og ne. Det kan ikke være godt for små rumper. Ja, Libero er kanskje litt mindre, men det kompanseres jo enkelt med å gå opp en str..??
Slæsh84 Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Bruker nå pampers nr:3 den er billig(24kr på rema 1000) å den er best når en har ei jente med svære lår... Det som er dumt er at pampers bleien lukter i seg selv som noen har skrevet her oppe,men det får vi stå i når den passer best til jenta vår å er billig i forh. til Libero...
Gjest Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 skrev faktisk samme inlegge for en stund tilbake..hehe :-) vi bruker libero, de sitter best på snuppa vår og holder best på tisset i nattebleien. prøvde pampers men da bæsja hun bare utta for + at den nettingen hang fast i huden hennes...så da var det stopp! synes og at libero er litt mere jente bleie jeg da og..hehe:-)
Malin G. Spann Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Jeg bruker pampers. Synst de har god passform. Libero er litt klumpete i mine øyner. Koster pampers bare 24 kr på Rema 1000? Skulle ønske det kom en Rema butikk her jeg bor snart....
Fullrulle86 Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 ja den nr 3 koster bare 24 kr på rema! er jo halve prisen i forhold til libero 3
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 libero, da pampers blir for sæggete.. Og i tilfeller som over her skjedd at nettingen henger fant i huden..
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 10. september 2008 #15 Skrevet 10. september 2008 Her går det i Pampers syns de er best! De sitter så fint på, tynne å fine. Libero sine er så klumpete... Prøver libero innimellom, men da tisser han igjennom som regel. Syns de ikke sitter ordentlig på han! Og jeg syns faktisk ikke det lukter tiss fra Pampers sine, men fra Libero!
gullegget Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Jeg bruker begge merkene. Syntes pampers er mykere, tynnere og jeg tror ikke det har rendt bæsj ut av de. Som jeg plages med libero, så jeg bruker pampers mest.
2 hjertegull :) Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Vi bruker libero.. Og det er ikke verken passform eller lukt som avgjorde det for jeg har aldri brukt pampers.. Grunnen til det er at pampersbleiene er ilagt et tynt lag med mineraloljer som er skadelige for huden.. Oljene legger seg som et lag mellom inner- og ytterhuden, og virker slik at når huden ikke lenger får oljene blir den sår og rød.. I tillegg når ikke fuktighetskremer inn til innerhuden som sårt trenger fuktighet når stumpen blir rød..
2 søte små:-) Skrevet 10. september 2008 #20 Skrevet 10. september 2008 Pampers, og er kjempefornøyd. Om de inneholder skadelige mineraloljer synes jeg det er rart de kommer igjennom kontrollene her til lands. Gutten min har iallefall aldri vært sår:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå