Gå til innhold

Hvordan bli kvitt disse kiloene?


Mamma*til*Emma

Anbefalte innlegg

Fødte for 2,5 uke siden, og vet det er ikke lenge. Men har bare gått ned syv kilo og har 13 igjen. Nå har vekten stoppet helt de siste dagene. Jeg ammer og prøver å begrense spisingen. Noen som har opplevd det samme? Er det vanlig at det stopper opp litt? Kjenner jeg blir litt deppa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel an på om det er vann eller fett disse 13 kiloene inneholder. Jeg gikk opp 23 kg. Fødte for 10 uker siden. veide meg 4 uker etter fødselen, og da hadde jeg gått ned 9 kg. Da fikk jeg motivasjon til å begynne å gjøre noe med det. Var bare fett hos meg. Begynte å spise kun sunn mat, fisk og kylling til middag. kun grønnsaker som tilbehør, ingen saus ol. Havregryn med banan til frokost, og kun litt frukt mellom måltidene hvis jeg blir sulten. Et eller to knekkebrød til lunsj. Prøver å la vær å spise kvelds, men tar da et knekkebrød eller en skive. Drikker kun vann. Trener hver dag. Går på tur om morningen med barnevogn i bratte bakker/turveier. Går fort med eksra vekt i sekken. Går gjerne to slike tunge turer for dagen. Men husk hviledager. Men det må max gå 48 timer mellom hver kondisjonsøkt,ellers kan du miste det du har trent opp, leste det en plass. Trener styrke i stuen hjemme, situps morgen og kveld, armhevinger, planken og skal begynne med manualer. Har også kjøpt hoppetau, kjempebra kondistrening, og du forbrenner mye da. Dette kan du gjøre når du er hjemme med baby, og det er kjempe effektivt. Jeg har gått ned mellom 600gram til et kilo i uken. Har ca 7/8/9 KG igjen, så om ca 8 uker er jeg som før igjen hvis dette fortsetter:) er det fett du skal ha vekk, så tar det tid, men vær tolmodig, til jul kan du være fin igjen. Men husk at det kun er mulig å ta av max 1kg fett i uken, hvis du tar av mer er det vann eller i værste fall muskler du mister. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...