Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 jeg fikk en nydelig sønn for 3 uker siden.men ting bli ikke slik jeg ventet.jeg mistet en liten gutt i 07 i uke 20. så hele svangerskapet nå handlet bare om å komme seg igjennom en dag til å så en dag til. tilslutt etter 9mnd med bekymringer for det nye barnet så kom han.frisk og fin. nå bekymrer jeg meg over krybbedød . sjekker om han puster når han sover osv. jeg blir gal. jeg tenker konstant på min lille gutt som ikke kom.. og sørger over han. å klarer ikke glede meg over den nye lille friske gutten min.. noen som har råd eller erfaring med lignende? hvem tar en kontakt med for få hjelp til å klare seg igjennom dette.andre en fastlege??av personlige grunner orker jeg ikke gå til ham.. noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hva med helsesøster? Hun har sikkert erfaring med slike problemstillinger, eller kan ihvertfall henvise deg videre til andre som har det. Lykke til!
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Du ringer føden og snakker med jordmor der. Sykehusene vet hvem som er tilgjengelig i distriktene. Ikke alltid samme tilbud finnes i alle kommunene, kan finnes interkommunale løsninger som lokal helsesøter ikke kjenner til. Men, få hjelp med en gang, du ødelegger deg selv med å gå sånn, og sørg for å bli tatt på alvor. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå