jurgita&runa&trym Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 jenta vår er nesten 4 uker gammel og hun liker ikke å ligge i vogna:( hver gang vi skal trille tur,så hylskriker hun...etterhvert sovner hun når hun er utslitt og etter ca.30min så våkner hun igjen og da er det skriking igjen... vet ikke hva skal jeg gjøre,vi kan jo ikke gå lengere tur med ho,når ho har det så fælt... kanskje dere kan komme med noen råd til oss??
mamma-hjertet-83 Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hei. eg måtte passe på at jenta vår var god og mett før vi gikk.. og da sovnet hun. men når vi sluttet å gå våknet hun igjen.. så da måtte vi bare gå tur så lenge vo orket, eller ta hun opp når vi kom hjem. men dette gikk over etter hvert. da kunne vi legge henne i vogna(med smokk, koseklut og musikkbamse) og vugge henne så sovnet hun, og vogna kunne stå i ro..
jentelykke + guttelykke Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Kanskje hun er for varm eller kald? Noe å tenke på...Litt vanskelig med påkledning noen ganger.
Solskinnstrall Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Det var en liten periode her også men gikk over. Bare pass på at ho er mett, tørr, har rapa - ikke for varm eller kald. Og kanskje at det er noe som fanger oppmerksomheten hennes inne i vogna. En dingeldangel, bamse el musikkting kanskje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå