Gå til innhold

Uke 42?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi mange på uke 42! Jeg må si at heldig vis så har jeg ikke sliti sånn med humøret dette forsøket som sist, men hetetoktene er jo plagsomme innimellom. Stikker jo nå og var og tok blodprøve fredagen som var på mitt lokale sykehus. Hun som tok prøva var av det sosiale slaget og lurte på om det ikke var sånn "kunstig befruktning" vi holdt på med, og hun var veldig nysgjerrig på om det var vondt, hvor mye det kosta osv. osv. Hun hadde nemlig et barn på 5 år og hadde prøvd over 1 år med å få nr 2 og skulle i gang med noe hormonkurer nå og greier. Så hun lurte nok på om kanskje de trengte noe hjelp videre. I det hele tatt har jeg aldri før blitt snakka så mye med ved blodprøvetaking, vi ønska hverandre lykke til når jeg dro og greier så det var en hyggelig opplevelse. Vi får starte ny tråd sånn etter innsett? Og forhåpentligvis blir det innsett på alle sammen. Begynner bli lang denne tråden nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er mange skravlesjuke folk der ute :-)

ja jeg krysser fingrene for at det blir innsett og baby på oss alle sammen denne gangen :-)

Skrevet

Hei og hopp :)

Mensen kom og jeg spratt ut av uke 39, så derfor melder jeg meg inn her hos dere. Begynner på kortregime i morgen og for da egginnsett i uke 42. Siden det da bare er 10 uker igjen av dette året så har jeg bestemt meg for at uke 42 bringer oss alle lykke :)))). Snart jul!

Skrevet

Da ser jeg at du overtar som den eldste i uke 42 gjengen - så lenge ut som det ble meg ;-) Har du hund siden du har nick Poten? Jeg er selv puddelfrelst og har 2 stk nydelige vesener av type kongepuddel hjemme. En på 6 år og ei på 4 mnd.

Skrevet

Nei ingen hund nå for tiden :), men jeg har hatt både sjæfer og en japaniese chin, som begge ble 12 år. Mulig vi skal få oss en powder puff med tiden. Men først må jeg få en pode i boksen :). Har vært hos gyn i dag, og der var alt bare bra. så jeg starter i kveld på kortregimet. Dobbler dosen denne gang, (fra 225 IE til 450 IE med Gonal-f), så dette skal bli spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...