Gå til innhold

Hvordan bestemmer man seg egentlig?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvordan vet man at det valget man tar er riktig??

I mitt tilfelle er det hjertet som krangler med hjernen, og de blir så absolutt ikke enige.

Jeg testa positivt på fredag og er enda ikke kommet i nærheten av en besluttning..

Hvordan kan man i det hele tatt ta en slik beslutning, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til.

jeg har time til tidlig ul på tirsdag og jeg kunne tenkt meg å ha bestemt meg til da, men skjønner bare ikke hvordan det skal gå:(

Noen som har noen råd eller tips til meg, hvordan vet man?

Fortsetter under...

Det er et utrolig vanskelig spørsmål. For min del så måtte jeg gå mange runder med meg selv og min mann. Den ene dagen ville jeg beholde mens den neste var det helt utelukket. Denne svingningen kunne også like godt skje flere ganger om dagen. For å si det mildt så er dette en helt uutholdelig situasjon. Jeg hadde samtale med legen, han skal jo forholde seg nøytral, har ikke lov til å anbefale det ene eller det andre, samtale med Amathea som var til veldig hjelp. Men i bunn og grunn var det kun meg som kunne fatte den endelige avgjørelsen. Jeg valgte å ta abort, valgte den medisinske aborten og da måtte jeg gå gravid i 8 uker før dette kunne gjennomføres. Når jeg hadde tatt valget så visste jeg at det var rett for meg. Vi har to flotte barn og grunnene til at jeg valgte abort er mange og lange. Jeg har heldigvis en mann som støttet meg i samme hvilken avgjørelse jeg tok.

Du står nå overfor kanskje den vanskeligste avgjørelsen i ditt liv, tenk på deg selv, jeg vet ikke om din livssituasjon, men uansett så skal du tenke på deg selv. Gode tanker fra meg som skjønner hvor tøft og tungt og utrolig frustrerende dette er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...