Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg er 39 og har termin i januar. Ble anbefalt av en venninne som gikk gravid i fjor å treffe andre på denne siden. Siden alle jeg kjenner er i full jobb kan dagene bli lange når jeg skal gå hjemme i ett helt år. Andre i samme situasjon som har lyst å treffes og bli kjent på nyåret? F.eks på Strømmen/Lillestrøm...
desembertvillinger Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hei på deg:-) Jeg er 40 år, og har termin i desember med tvillinger. Det er våre første barn, så vi gleder oss masse:-) Jeg bor på Fetsund, hvor bor du da ? Synes også det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med andre i samme situasjon. Alle mine venninner er også i full jobb, og har store barn. Det kunne vært hyggelig å treffes før også, jeg er sykemeldt så jeg har mye tid. Håper at vi kan få til å treffes:-)
Attpåkladd Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hei hei, jeg venter nr 2 i nov, nr 1 er 14 år. er 40 år og bor på Lillestrøm. Blir gjerne med på kafe, trilleturer på nyåret.
tollotone Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg er fra lørenskog og har termin i desember. Blir også gjerne med på et cafebesøk eller en trilletur etter:)
desembertulle Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Og her er ei til fra Lørenskog med termin i desember -nærmere bestemt 6. desember. Vårt første barn også.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Hei alle sammen. Hyggelig med så mange svar :-) Jeg bor på Skedsmokorset og har 2 barn fra før, jenter på 17 og 11. + en stesønn på 13, så dette blir en skikkelig attpåkladd! Har termin 27. januar. Er foreløbig i full jobb, men klar for treff på nyåret (mulig tidligere hvis jeg blir sykemeldt etterhvert..)
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Hei igjen. Ja da er jeg 100% sykemeldt pga bekkenløsning. Har bare vært hjemme en uke, men kjeder meg allerede. Noen i samme situasjon som har lyst å få til ett treff snart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå