elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 10. september 2008 #1 Del Skrevet 10. september 2008 Noen som har født tvillinger på SuS her og kan fortelle meg litt om hvor lang liggetid det er der, jeg mener da hvis alt har gått greit og det ikke er noen komplikasjoner med mor eller barn. Får man rom på pasienthotellet? Får far være med, evt hvor mye koster det for han? Eller får man enerom? Evt annen nyttig info mottas med takk:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138657294-sus/
Mango78 Skrevet 10. september 2008 #2 Del Skrevet 10. september 2008 Det lurer jeg og på!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138657294-sus/#findComment-138658075
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 11. september 2008 #3 Del Skrevet 11. september 2008 Hei hei;) Eg er framleis inne og smugkikar litt på sidene sjølv om det snart er eit år sidan eg fekk gutane mine. Eg fødte på Sus, og kan berre skryte! Det kjem sjølvsagt an på situasjonen, og blant oss 5 tvillingmødre som var på tvillingførebuande kurs saman (og har helde kontakten i ettertid) var det svært ulike erfaringar - men slik vil det alltid vere. Eg fødte to gutar som begge låg i hodeleie, totalt ukomplisert fødsel etter å ha blitt sett igang i veke 38. Etter 9 timar var begge ute med 5 min mellomrom. Eg var veldig skeptisk til å føde vaginalt fordi eg var så redd det skulle skje noko med gutane i fødselen, men når eg fortalte dette var alle svært flinke å informere heile tida om tilstanden og korleis fødselen utvikla seg - dette beroliga både meg og mannen min. Eg fekk ein fantastisk epidural, den satt som støpt, kjente ikkje stikket og legen var ferdig på 30 sekund. Be om å få fødestue med toalett - det fekk ikkje eg, og det var ikkje veldig enkelt å gå nedover gangen til toalettet med konstante rier og 5 ledningar hengande og slenge - overvakingsutstyr og epiduralpumpe på slep;) Eg var innlagt på barsel 4 dagar før fødselen pga svangerskapsforgiftning, og dette var kjekt mtp barseltida etter fødsel. Eg fekk kome opp på same post og kjente då ein del av jordmødrene og barnepleiarane. Fekk ikkje einerom, men det prøvde dei virkelig å prioritere for tvillingmødre dersom det var mogeleg - då får far vere der heile tida. Mannen min fekk berre kome inn i avdelinga i visitt-tida, og det var litt kjedeleg! Men han kom opp likevel og sat på spisestua ute i gangen (det var lov) og passa gutane mykje der slik at eg fekk slappe av, ta meg ein dusj, ete, etc - og han syns sjølvsagt det var veldig stas å få vere med gutane. Eg var veldig frimodig til å spør om hjelp og råd, spesielt ift dobbeltamming - slik følte eg at eg kom godt igang med dette alt på barsel (ta med tvillingammepute;). Fekk god hjelp til å legge begge til etc etc, men måtte sjølvsagt spørre, få kjem og tilbyr seg;) Eg fødte tysdag og reiste heim laurdag etter eige ønske - hadde utan problem fått blitt ei veke dersom eg følte behov for det. Då måtte me litt fram og tilbake for å sjekke gulsott, men kjempedeilig å kome heim! Lukke til - håper de får like gode opplevingar som me gjorde på SuS! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138657294-sus/#findComment-138668405
erblitt tvillingmamma:) Skrevet 14. september 2008 #4 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg reiste hjem 4 dag da jeg fødte mine to. På dag 2 fikk jeg spørsmål om når jeg ville dra. Siden jeg hadde barn hjemme også valgte jeg å bli over helga, kunne nok ha klart å få meg en overnatting til, men siden alt var ok med meg og barna ville de nok ha oss ut;) Jeg valgte å ligge på barsel. Kunne fått pasienthotell også, men siden pappan likevel måtte bli hjemme med de andre barna valgte jeg barsel for å få mest mulig hjelp, da helst nattestid, var godt å kunne få noen timers sammenhengende søvn før jeg dro hjem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138657294-sus/#findComment-138687198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå