rosami Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Min lille gutt på 3 mnd har vært en engel å ha med og gjøre siden han var ca 2 mnd. Alltid blid og fornøyd, men plutselig nå i helga har han snudd helt om! Han klager og griner i samme sekund som han ikke får oppmerksomhet mer.. Før kunne han ligge å kose seg med babygym i en halvtimes tid, og sitte i vippestol å titte på oss mens vi spiste middag osv., men nå klager han med en gang vi ikke har fullt fokus på han. Lurer på hvorfor han ble sånn over natta?? Er det alderen, eller kan det være noe som plager han...? Håper virkelig det er forbigående, for han sover bare smådupper om dagen og er oppe 2-3 ganger om natta, så det er utrolig slitsomt og underholde han hele dagen lang! Det eneste jeg tenker på snart er å få sove og hvile litt.... Andre som har vært borti noe sånt? Gode råd?
lisa:-) Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Tenner på gang!! Min har holdt på med sånne dager hvor han bare er urolig og sutrete fra han var ca 3 måneder.Han har siklet og klødd i gummene- og forige uke tittet den første tannen frem:-)Han er snart 9 måneder.... Håper det går litt fortere hos dere. Det kan jo selvfølgelig være noe annet som plager ham.Ørene fks,men det høres veldig ut som sånn vi har hatt det. Håper det snart blir litt søvn på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå