Gå til innhold

fra vugge til sprinkelseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lagt gullegget og vendt sønnen min til å bli vugget i søvn i vugga si. snart må han over i srinkelseng. hvordan skal det gå? erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt seng hele tiden om natta og vugge om dagen. Når jeg legger henne om kvelden tuller jeg dyna godt rundt henne, legger bamsen i armkroken, smukken i munnen og ansiktet mitt inntil hennes til hun er rolig. Sier god natt og går rolig ut. Må inn igjen et par ganger for å fikse smukken, men ellers ingen problemer. 4mnd.

Skrevet

Jeg har ingen erfaringer å vise til da jeg er førstegangs og hatt babyen i vogga om dagen og sprinkelseng om natten fra dag 1. Men det finnes da slike knotter å sette under beina på snenga slik at den kan vogges... Ellers lukter jeg en liten avvenning på deg=)

Skrevet

huff ja, prøvde litt i går å legge han våken men ble lei av å gå ut og inn til slutt hehe

Skrevet

me har sånne "bed-rocker" te å ha under sprinkelsenga... rett og slett geniale!!!!! hvis det blir trøbbel, så kjøp dei:D

Skrevet

fins d alså? hmm må kanskje gå t innkjøp av d då!

Skrevet

eg kjøpte de på babyhuset på raglamyr..

får tak i de på nett også...

men de e litt dyre da...:(

Skrevet

okei:o) får kikka litt! kossen går d me deg foresten? du va kje på alle BIM treffå så me lurte litt på om d jekk bra me deg:o)

Skrevet

Hehe, ja alt e baare strålende her:D

På slutten av graviditeten så var det litt mye som skjedde her i gården ser du... Vi holdt på å flytta i ny leilighet, hadde eksamener jeg leste på og prøvde å få ta før fødselen.. Så jeg hadde utrolig lite energi til å kle meg opp og gå ut for å kose meg... Hoven i hele kroppen, tjukk og fæl og ingenting som passa!! haha!!

Gjekk du på treff i dag eller? Typisk at det var babytreff i dag... Har ikkje hatt mulighet te å møtas på dagen før for eg har ikkje hatt bil. Men nå får typen firmabil, så dååå blir det andre boller;) jiiihii!!

Kossen går det med deg og familien??!????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...