Fullrulle86 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 jeg har lagt gullegget og vendt sønnen min til å bli vugget i søvn i vugga si. snart må han over i srinkelseng. hvordan skal det gå? erfaringer?
mastermind Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Har brukt seng hele tiden om natta og vugge om dagen. Når jeg legger henne om kvelden tuller jeg dyna godt rundt henne, legger bamsen i armkroken, smukken i munnen og ansiktet mitt inntil hennes til hun er rolig. Sier god natt og går rolig ut. Må inn igjen et par ganger for å fikse smukken, men ellers ingen problemer. 4mnd.
Julimams Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg har ingen erfaringer å vise til da jeg er førstegangs og hatt babyen i vogga om dagen og sprinkelseng om natten fra dag 1. Men det finnes da slike knotter å sette under beina på snenga slik at den kan vogges... Ellers lukter jeg en liten avvenning på deg=)
Fullrulle86 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 huff ja, prøvde litt i går å legge han våken men ble lei av å gå ut og inn til slutt hehe
lille oscar + bebis Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 me har sånne "bed-rocker" te å ha under sprinkelsenga... rett og slett geniale!!!!! hvis det blir trøbbel, så kjøp dei:D
Fullrulle86 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2008 fins d alså? hmm må kanskje gå t innkjøp av d då!
lille oscar + bebis Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 eg kjøpte de på babyhuset på raglamyr.. får tak i de på nett også... men de e litt dyre da...
Fullrulle86 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2008 okei:o) får kikka litt! kossen går d me deg foresten? du va kje på alle BIM treffå så me lurte litt på om d jekk bra me deg:o)
lille oscar + bebis Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Hehe, ja alt e baare strålende her:D På slutten av graviditeten så var det litt mye som skjedde her i gården ser du... Vi holdt på å flytta i ny leilighet, hadde eksamener jeg leste på og prøvde å få ta før fødselen.. Så jeg hadde utrolig lite energi til å kle meg opp og gå ut for å kose meg... Hoven i hele kroppen, tjukk og fæl og ingenting som passa!! haha!! Gjekk du på treff i dag eller? Typisk at det var babytreff i dag... Har ikkje hatt mulighet te å møtas på dagen før for eg har ikkje hatt bil. Men nå får typen firmabil, så dååå blir det andre boller;) jiiihii!! Kossen går det med deg og familien??!????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå