*LilleTroll + spira Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hællemåne.. klart vi kommer, jippi! Money money money.. must be funny.. in a rich man's world.. lallalalala
Growhow Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Å - typisk skal vi på helsestasjonen den dagen... Dere får kose dere og synge med for oss Ship O hoi så lenge......
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Hvor tidlig drar man på babybio? Altså: hvor gammel er babyen deres? Er det for tidlig med en 2 mnd baby mon tro?
Topsie Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Skulle så gjerne ha sett den filmen! Men "desverre" er vi i Hellas selv når den går ) Får ha med Abba på MP3 spilleren, tenke tilbake til musikalen og nyte tilværelsen. Ønsker dere alle maimammaer og barn noen fine uker fremover. Vi er tilbake i Oslo om 2,5 uke og da håper jeg at det er noen trilleturer og treff som Ola og jeg kan være med på. Hilsen L og O
Silje - Endelig Mamma:) Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Je je vi er med! Selv om Johannes har vært gretten de to andre gangene vi har vært på kino så er mamman litt for glad i film til å la være Alle gode ting er 3, eller hva? Kafè kl. 11.30 som tidligere? Topsie og lillegutt - GOD TUR til det o`store utland!! Sees alltids plutselig.. Klemklem
Silje - Endelig Mamma:) Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Aldri for tidlig med kino? Tror min gutt var rundt 2 1/2 mnd da han var med første gang..
*LilleTroll + spira Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Her snakker vi pioritering L Kino - hellas, kino - hellas... Hihi Ha en fantastisk tur.. finnes ikke det spor av misunnelse i denne jenta Jobber iherdig med å få min kjære med på en aldri så liten tur til varmere strøk.. hva er trikset?! Klem klem
katie77 Skrevet 14. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2008 Vi stiller mannsterke... Tror kanskje tante skal være med også
Bollefru-77 Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Bra initiativ Katie! Vem taker nei til å byte bærsebleier til Super Trouper?!! Lille O og Mam sladdar inn!
Silje - Endelig Mamma:) Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 øøørrh.. Snørrete Johannes og mamma må bli hjemme på sofaen idag :/ Ikke morsomt å dra på kino når vi begge er både trøtte og sutrete.. Innedag idag og forhåpentligvis ut på tur med ull fra innerst til ytterst imorgen!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Alltid ute i siste liten, men vi kommer iallefall også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå