Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Etter nesten 7 år og uendelig mange negative tester fikk jeg endelig se hvordan en positiv en ser ut:-)))))) Kl 5 i dag morges klarte jeg ikke vente lenger. He he. Jeg kan nesten ikke skjønne det. Er helt uvirkelig dette her. Var så uggen og trøtt i hele går så da begynte jeg å lure på om jeg virkelig kunne være gravid. Helt vilt:-))))))))))))))))))))))))))))) Men er det 1 eller 2???????
Grom-jinta Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Gratulerer så masse Pysekatten! Må være en herlig følelse... Kos deg og nyt!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Gratulerer så mye, fantastiske nyheter dag da inn på ass. befr hehe.. kleeeem
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 For en gledens dag på forumet i dag :-) Gratulerer så masse, Pysekatten, nå håper vi på to :-) Stor klem
74skytte Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Så flott! Gratulerer så mye. Gøy å høre at det er så mange det klaffer for nå.
lita78ღ Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Det er skikkelig babyboom her inne om dagen! Gratulerer til deg også!! Ja nå kan vi ta følge :-)
lillebie på`n igjen Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 ååååå jeg visste det pysekatten :-) at du var gravid :-) så fantastisk!!!!! kjempe glad på dine vegne og suuuper misunnelig unner deg dette altså!!!!!!!!!GRATULERER :-) jeg kommer etter om en liten månedes tid !!! :-)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 10. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2008 Åh tusen takk alle sammen. For ei fantastisk uke på BIM. Dette er utrolig gøy:-))))) Lillebie, du trenger ikke være misunnelig, jeg vet du kommer etter om ca en måned. Har god følelse og skal heie masse på deg:-)))))) Kommer til å følge med deg og se hvordan det går med deg. Du skal se alt kommer til å gå kjempebra denne gangen:-))))))) Stor klem til dere alle
Madam-mim Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Gratulerer så mye:) Masse lykke til!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Gratulerer pysekatten, dett var hyggelig nytt;o)
Kanskje i år? Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Så flott å høre om alle positive testene! Gratulerer
♥ DAME Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 Nææææh, såååå flott Pysekatten ))))))))))))))))))))))))) YES YES YES )))))))))))))))))))))))))))))))) Velkommen etter, hehe. Er det ikke deilig og se at det står gravid?? Jeg måtte se på den 1000 ganger, synes ordet i seg selv er så fint )) Gratulerer såååå masse Pysekatten. Nå blir det spennende om det er 1 eller 2, hihi ))))))) Jeg har vært litt lite aktiv her inne enn normalt, tror jeg prøver å tenke på noe annet ) Jeg er gravid enda, tok enda en ny urintest hos lege i dag (jeg jobber jo der;) og den var positiv den. Tok også blodprøve i dag, og kvir meg til svaret jeg får i morgen. Lurer på om jeg må vente på en abort? Ja, jeg er nok pessimist, men tør bare ikke å glede meg lenger, ikke før jeg er over faresonen... Jeg har iallefall ikke hatt noe som helst blødning enda. Trodde man skulle blø litt når egget festet seg jeg, men men )) Nei nå ble jeg så glad på dine vegne Pysekatten. Håper vi klarer å holde på spiren og følge hverandre heeeelt frem til fødsel )) Stor gratulerer klem til deg )))))))))))))
optimistjenta Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så hæææææææærlig!!!!!!!! GRATULERER SÅ MASSE! Dette har du virkelig fortjent:-) Jippi for dere. Blir veldig gla`når det klaffer for noen her inne:-) Satser på å følge etter deg i oktober hvis jeg ikke blir stoppet av dumme cyster. Lykke til:-) Klem
Kine71 Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Gratulerer såååå mye. Dette var gode nyheter. Tvillinger kanskje, så spennende:0)
Alvepia *happy mum* Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Gratulere Kanskje vi begge bærer to? bli artig å se etter hvert
Poten Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 Jiiiiippiii det var gode nyheter, blir bare gladere og gladere selv av og lese og alle de det går bra for. Da er det jo håp for oss sliter åå C",?) Kos deg med resultatet.
nick_321392 Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 Hei Pysekatten!!! Gratulerer så mye!!!!!!!! Dette var koselig nytt! Det ser ut til at vi var flere her nå som har vært heldige!!! Kjempespennende å se om det er en eller to! 7 år er veldig lenge å vente (som jeg gjorde selv)!!!!! Fantastisk at du lykkes nå! Det var nok vår tid nå! Jeg teller dager til ultralyd selv om 3 uker... En eller to? Masse lykke til videre! Klem
Hvite due Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 Sååååå utrolig kjekt for dere!!!! Dette er vel unt og jeg vil bare si: Ta vare på deg selv og nyt det:-) Klem
MK73 Skrevet 10. september 2008 #23 Skrevet 10. september 2008 Fantastisk! Gratulerer så mye :-) Kos deg med spiren og prøv å ikke bekymre deg for mye.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 11. september 2008 Forfatter #24 Skrevet 11. september 2008 Hei alle fantastisk skjønne jenter her inne:-)))))) Tusen takk for alle fine gratulasjoner:-)))))))))))))) Blir så spennende fremover. Til alle dere som har satt inn to, blir spennende å se hvor mange av oss som eventuelt får tvillinger. Askepott: Dette er helt fantastisk. Jeg håper også spirene våre sitter til fødsel. Gleder meg til å følge deg og dere andre videre. Jeg hadde heller ingen festeblødning. Ikke alle som får det. Jeg har begynt å bli litt småkvalm og veldig trøtt. Tar dette som godt tegn. Skal levere urinprøve i morra og veldig spennende og se om alt utvikler seg som det skal. Skjønner skepsisen din for deler litt av den med deg. Er fremdeles lang vei igjen til vi sitter med barna våre i armene. Men tror virkelig dette skal gå bra for oss. Har ikke vært så aktiv denne uka jeg heller. Blir ganske intenst gjennom hele prosessen så godt med litt pauser. Men dette er bare så gøy. Så mange positive tester denne uka. Nå lurer jeg bare på, er det 1 eller 2?????????? Fryktelig spennende. Masse gode klemmer til dere alle sammen og en ekstra god en til deg Askepott:-)))))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå