Gå til innhold

Ang treff i kveld i Tromsø..

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv om jeg har lagt inn treffet, så kommer jeg meg ikke dit. Gubben måtte reise bort på jobb og da mista jeg barnevakta :)

Neste onsdag begynner SATSyoga for gravide kl 19 og det hadde vært supert om det var mulig å lage kveldstreff en annen ukedag. tror det var et par stykker til også som skulle begynne på yogaen.

MEN bare om det passer for flertallet altså!!! Kan ikke dere som skal i kveld finne ut av hva som passer best?!

Kos dere!!! jordbærmilkshake....mmmmmmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom meg heller ikke på treffet i kveld, hadde gleda mæ til jorbærmilkshake :-(

Et lite forslag alikevel, hvordan passer det på tirsdager? (Om dere ikke har blitt enige om en annen dag på treffet da..)

Skrevet

Det ble skikkelig "mannefall". Vi var tre stykker som kom, men hadde det veldig koselig. Det kom forslag om kveldstreff på torsdager. Hvordan passer det?

Skrevet

Oisann! Det var uvanlig, men slik er det vel av og til...

For meg er det ikke så farlig hvilken kveld det er(utenom onsdag), bare gubben er hjemme fra jobb :) Har ikke noe spes på kveldene uansett.

Opp til dere andre som evt har noe :)

Skrevet

Hei!

Hadde desverre ikke muligheten til å delta på treffet i går. Men, håpe å komme sterkere tilbake neste Onsdag. Blir treffene endret til Tirsdag går det bra for min del :) ingen problem!

Glæde mæ til en pai og shake :)

Skrevet

Ka dokker trur?

Skal vi sette opp treff neste tirsdag kl 18.30? På Grunder?

AVSTEMMING!!??

Skrevet

Hadde 0 energi, så kom mæ verken på treff eller på korøvelse forrige onsdag. Sofa var det beste den dagen. For mæ e både tirsdager og torsdager fine dager for BIM.

Har en kinodate førstkommende tirsdag 21:15, men rekker treff først da :)

Skrevet

Da prøver vi tirsdag :)

Skrevet

Hei,

jeg vil gjerne bli med hvis mulig. Hvor er Grunder? (kjenner meg ikke så veldig godt i Tromsø..)

Skrevet

grunder ligger i underetagen til grand hotell midt i sentrum, krysset rett ovenfor Standtorget(der Nerstranda ligger). Om du går oppover fra Strandtorget, forbi Benetton på høyre siden og en lekebutikk samt en gullsmed. du kommer til et lyskryss, og da ligger Grunder på hjørnet på oversiden av veien :)

Vel møtt!! Jeg kommer dessverre ikke pga manglende barnevakt, men det er reservert bord der,så du bare ser etter mager eller spør betjeningen som vet hvor de har satt av bord :)

Skrevet

Passer dårlig for meg også i kveld. Men kommer sterke tilbake.

Skal på Yoga i morgen da. Gleder meg.

Skrevet

Ja, æ skal også. Må snart komme mæ opp av sofa for å rekke det :)

Vi ses.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...