Gå til innhold

Begynner å bli for stor for bagvognen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre??? Har vært så dum og innvistere i Quinny freestyle vognen. Jenta mi er lang og er snart for stor for den.. Hun har ca 3-4 cm igjen før beina stanger borti.. Kan jeg bytte til sportsdelen og bare ha den liggende...?? Hva syns dere?? Hun er 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde samme problem, samt at han ble utålmodig av å ligge på ryggen da han ble 4 måneder. Spurte på helsestasjonen samt barnelege på Ullevål og de sa han var sterk i ryggen og fint kunne bytte til sportsdelen.

Sjekk med helsesøster, det er veldig delte meninger om dette, men jeg tar sjansen; i Frankrike og Spania bruker jo de flesre sportsdel fra

babyene er nyfødte.

Skrevet

Har samme vogna og samme problemet, eller, ser ikke på det som noe problem egentlig. Linus har også 3-4 cm å gå på, så han kan nok ligge der noen uker til. Og da er tiden inne for skinnpose eller noe, og da passer det ypperlig med sportsvogna.

Skrevet

Vi har en simo og har bare tatt ut bagen og har henne liggende på skinnet. I tilegg vil hun ikke ligge på rygg så vi triller faktisk på tur med snuppa liggende på magen så titter hun så fint over kanten og får med seg alt som skjer. Det er hun veldig fornøyd med! Men hun er veldig sterk da. Nå er hun 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...