Gå til innhold

bekymret

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. må bare få ut litt tanker. var på kontroll forige uke. nevnte på dette med at jeg har hatt mye kynnere som er vonde, vondt i korsryggen, og nedtrykk siste dagene. fikk med meg varsel om sykemelding på jobben, dette funket ikke, kommer fra legen nå er 100% sykemeldt og må til utredning på føden. fått time hos der på onsdagen. vist ikke det ble endringer i løpet av uken. måtte koble helt ned fikk ikke lov til og gjøre noe frem til det.

ble veldig bekymret. er masse liv i magen, og hjertelyd og blod er bra. men må igjennom en ultralyd og sjekke modningen.

blir mye tårer kjenner jeg har ikke lyst til at det skjer noe nå. er jo tidlig.

skal legge meg og ikke gjøre noe de neste dagene.

måtte som sagt bare få ut litt tanker.

klems

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138655937-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg :/

Jeg har fått streng beskjed om å ta det rolig, ikke stresse, og ta kontakt m føden hvis det ikke bedrer seg (plages m kraftige kynnere og smerter tidlig på morningen)

men jeg fikk beskjed om å ikke bekymre meg, og la ting få fikse seg selv foreløpig :) så lenge baby er aktiv og sprek, så er alt bra med den :)

Jeg er imorgen 27 fullgåtte uker, og har tenkt litt på at "herregud, tenk om den kommer nå?" Men jordmor sier den kommer når den er klar, og vi skal ta godt imot den uansett ;)

i natt drømte jeg at babyen plutselig kom, og jeg var hjemme, ikke på sykehus, tror jeg... plutselig spratt det en liten gutt ut, så liten og fin, og var verdens nydeligste :) og til tross for at den var så liten, så var den perfekt! hele verden stilnet rundt, og jeg visste at uansett hva som kom til å skje, så ville jeg klare det.

Vet det er litt klisjè, men det vasr en sånn rar og fin drøm. ekstra merkelig, sien alle odds peker mot jente, hehehe. Men det gav meg litt ro i sjelen, og idag da jeg våknet visste jeg at dagen skulle brukes til å kose mg hjemme og jøre akkurat det jeg vil, og høre på lydbok sammen m magen :)

Lykke til, og husk, når du får babyen din i armene, uansett om den kommer for tidli, for seint osv, så kommer den til å være helt perfekt <3

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138655937-bekymret/#findComment-138656146
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...