fødte på termin 5/5 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hei, er det fler som meg som begynner å bli så trøtte at dere er helt svimle og kvalme? Blir nok bedre til hun gifter seg... Hun er fire mnd nå. Ha en god dag
*LilleTroll + spira Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Var veldig trett en periode. Var ikke flink nok til å selv legge meg nedpå når snuppa sov. Har pappaen mulighet til å ta henne om morgenen i helgene f.eks, så du får sove litt? Eller kanskje besteforeldre kan ha henne noen timer så du får hentet deg inn igjen? Vi gjør det slik her i gården, og det er absolutt en vinn-vinn situasjon. Mor får hvilt ut, pappa/besteforeldre får kvalitetstid med snuppa. Er viktig både for deg og jenta di at du er uthvilt!
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 jepp skriver under her.. dag klokka halvs seks....... åååhh.. hadde han bare kunne sovd til 8 i dag.. hehe.. tror jeg må legge meg nåååååå......
fødte på termin 5/5 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 Joda, jeg får hjelp i helgene og av besteforeldre. Den siste tiden har vært så hektisk så vi har ikke hatt tid til noe. Men kommende helg er det bare sov sov sov... Det har sikkert noe med at vinteren kommer og det er kaldt ute. Sitter nå å drikker te mens søtnosen leker i lekegrinden. Alt blir bedre en time etter å ha våknet §;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå