("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 det er jo ikke så mange forsøk da, men jeg må innrømme at det tar på. både reisen og ventetiden er noe man kan bli sprø av. blir nesten en hypokonder av dette. føler på og kjenner etter symptomer som man ønsker å få...... jeg er så glad at jeg har jenta mi, ellers så hadde jeg gått på veggen. heldivis er hun i en alder som er utrolig givende(og litt slitsom), så jeg rekker ikke å tenke og kjenne etter alt for mye;) følte egentlig på å ha en liten pause etter forsøk 2, men så fikk søskenbarnet mitt verdens søteste gutt... fant ut at jeg måtte gjennomføre forsøk 3 likevel på grunn av den forbaska raslingen i eggstokkene;)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Ønsker deg masse lykke til i det 3 forsøket ditt, håper du får en liten spire som sitter
solsikke73 Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hei Du får ha lykke til :-) Jeg kjenner svært godt til følelsen av å gå rund og lure på om man føler noe.... Ønske seg symptomer ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå