Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Har lite melk i det ene brystet, da det er mindre enn det andre, men det har i tillegg blitt mindre i det den siste tiden. Vurderer derfor å prøve ammete. Lurer på om noen vet hvordan det smaker. Jeg er nemlig veldig kresen på å klare å få i meg ting som smaker vemmelig.
*En rosa og en blå* Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hmm... litt lakris-aktig, kanskje? Synes den smaker greit, jeg. Drikker den hvertfall bar. Men det går sikkert an å søte den litt også.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 hmmm nesten ingenting synes jeg. lukter ganske godt og syntes ikke det var noen utpreget smak. jeg er og litt kresen på smak og lukt Syntes det var så svak blanding at det ikke var noe problem å "stryrte ned"
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Var skeptisk da jeg kjente lukten første gangen, men jeg liker den faktisk. Vanskelig å beskrive smaken.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Det kommer sikkert an på typen, men Helios sin smaker litt lakris-aktig pga. anis (samme som i Kongen av Danmark-drops), men egentlig smaker den nesten ingenting
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Amme-teen som de har på helsekost er kjempegod, litt lakrisaktig er en god beskrivelse ja,er vel fennikkelen det.. jeg syns det minner litt om pastis for de som liker det, jeg drikker den med glede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå