Gå til innhold

Hva pynter dere guttebabyene deres med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 6 mnd. Skjønner ikke helt hva jeg kan putte på ham for å pynte han? Bli vanlige klær til hverdags og fest her. Jenter putter man på en kjole liksom, men gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til vanlig brukte vi ofte joggebukser og vanlige bodyer, og til fest brukte vi body med krage og en fin bukse :)

Skrevet

Jeg har hvert på Benetton å kjøpt noen søte bodyer med krage, de har også bodyer som ser ut som skjorter:) Pene kord bukser. Ellers syntes jeg det er pent med en hvit langarmet genser og ola bukse. HM har billige skjorter.

Skrevet

Hvordan ser en fin bukse ut da? Eneste buksene jeg liker som slutter ved livet er velourbukser. Ellers ser det så stivt og rart ut... :o/

Skrevet

Tja, si det. Linus er 4 gutten så nå er det så lenge siden jeg hadde litea jente at jeg har ikke tenkt på dette engang.

Linus har alltid på seg body med hals eller krave og bukser/selebukser, evt hele strikkedresser.

Så han har aldri pynta seg til selskap, for som du sier, det er ikke noe å pynte gutta med.

Jeg drar kjedet hans på utsiden av klærne og armbåndet dras ned på armen så det "dingler" på nedsiden av genserarmen. Litt mer pynta kanskje da :-)

Snuppa gikk kun i kjoler til hun var 6 år.

Skrevet

Er de cordbuksene myke?

Olabukser er helt uaktuelt, synes ikke det ser særlig pent ut på babyer..

Skrevet

Jeg pleier å ta på en pen vest over bodyen, og ei pen bukse.

Skrevet

HAr prøvd skjorte og vest, men stakkar babyen min så ut som en gammel mann (det gjør han forøvrig i vanlige klær også..hehe). Tror jeg har en rar unge som ikke kler så mye...

Skrevet

Jeg syntes de er myke. De har de i brun, lys og mørk blå og hvit. Snekker bukse og vanlige bukser. De har tynne myke bimulls bukser også. Jeg har falt helt i elsk for babyklærne på Benetton.

Det er storebrødrene som har olabukse og en hvit genser eller skjorte til pent:)

Skrevet

Har en selebukse i beige og en sånn skjorte-body fra exit som han har hatt på seg når vi skal pynte oss litt:)

Har også hjemmestrikkede klær som bestemoren hans har strikket, fikk nettopp et lyseblått sett av henne (bukse og genser). Kjempefint:) Har også en hel dress hun har strikket.

Skrevet

Skal ta meg en tur dit jeg da skjønner jeg :o)

Går babyklærene høyt opp i strl? Gutten min bruker nemlig strl 80 og det blirvel ennå større da vi kommer til franske størrelser...

Skrevet

stive bukser har ikke gutten min hatt mye av :) Men han er snart 3 år da, så de har nok et annet vareutvalg i dag enn de hadde da...

Men jeg hadde bukser i sort, grønn og beige som var i sånt godt buksestoff (ikke velour og ikke cord), og de buksene kjøpte jeg på h&m vil jeg tro (siden 75% av klærene til poden besto av h&m klær.. De resterende 25% var kjøpt på cubus :P)

Skrevet

I forhold til Lindex sine størrelser er de store. Kan kanskje sammelignes med HM. Jeg la desverre ikke merke til hvor langt de gikk opp i str.

Skrevet

Jeg bestilte cord bukser til storebrødrene på HM sin nettside. De gikk ned til str 86.

Skrevet

Når storebroren var nyfødt hadde han på seg en hel drakt som var laget som en dress.

Hvit skjorte, svart vest, sløyfe og bukse.

Kjempetøft.

Skrevet

Jeg liker først og fremst å kle de som en baby, med myke klær og klær som er praktiske. Jeg pynter alltid min gutt når vi andre pyntes. Første gang han var pyntet til fest var han 8 uker og pyntet i en vademelsaktig bukse med tilhørende vest, alt satt ihop, altså ikke todelt. Bodyen hadde fin hvit Elviskrage. På bena hadde han pene blåe strikka ullsokker. Klærne var kjøpt på reflex.

Jeg synes det er viktigst å ha på han blonde eller vanlig krage og f.eks penvest (benneton) over. Kan godt ha hvit penstrømpebukse og en myk hvit selebukse (gave, vet ikke hvor den er kjøpt). Bruker også gullsmykke hvis han skal være ekstra pyntet f.eks i bryllup etc. Selv om han er gutt synes jeg det er like stas å pynte han som det er å pynte jenta mi på 5 år.

Skrevet

Name It har utrolig mye fint tøy, og Mexx ikke minst. Deilige myke plagg, som likevel er litt pyntet..Men nå vet ikke jeg om det er butikker med disse merkene der du bor da

Skrevet

Jeg var på H&M i dag, de har fått inn myke og gode, men samtidig fine, grå bukser med ole brum på. Tror det var cord-stoff. Den skal bebisen min ha i bryllup med body med krage.

Skrevet

Nå er det ikke så mange anledninger at vi har pynta han da, men til dåpsmiddagen når dåpskjolen var tatt av, hadde vi en litt tøff dongeribukse, og hvit body med a'la jeanskrage på.. Skikkelig tøff var han;) Nå bruker vi også de klærne til vanlig da, men jeg synes han er finere i tøyet da, enn i vanlig joggebukser og bodyer..

Blir masse kult å kle på dem når de blir litt eldre, ser at mange butikker begynner å ta inn kule gutteklær, i alle fall fra str86

Skrevet

Ps: ser noen her ikke liker dongeri, fordi det er stivt..Det gjør ikke jeg heller, men Kapphal har noe kjempegode og myke dongeribukser som er fora, med strikk rundt mage og føtter- lillegutt spreller like godt i dem som i joggiser.. Likte den buksa så godt, at jeg har kjøpt en til i større str.

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Hadde matrosdress på småen til dåpen. Kjekk bitteliten mann da=)

Skrevet

Dagdrømmer: matrosdress er kjempesøtt på små gutter ja:) At jeg ikke har kommet på det da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...