Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

noen som holder eller har holdt til i danmark?

hvor og eventuelt hvordan var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. jeg snakker litt for både Brumm og meg her jeg, fordi vi har snakket om dette.. vi var jo begge hos Ciconia i danmark.. veldig hyggelige og alt det der.. men vi følte at vi ikke ble tatt helt på alvor.. vi fikk de samme dosene med medisiner og etter mislykket forsøk osv så hva det ingen forandringer, bare kjøre på igjen med akkurat samme.

I tillegg hadde jeg mange egg, men fikk aldri noen på frys, og på mitt første og eneste forsøk i porsgrunn fikk jeg egg på frys med engang, merkelig synes nå jeg, i tillegg helt annen medisinering..

Men sikkert også mange som er fornøyd og har lykkes..

Lykke til..

Skrevet

Hei Bethenc.

Jeg holder til i Danmark, på Nordica i København. Jeg valgte de da jeg egentlig skulle til storken,men fant ut at begge eggledere var tette.

På nordica er de kjempehyggelige, og passer godt på deg når du er der!

De vet hva de driver med, og jeg kan sterkt anbefale de.

Jeg har hatt ett misslykket ivf forsøk der i juni, men skal i gang med forsøk nr 2 om noen uker, og har en veldig bra feeling på at denne gangen sitter spira!! :-)

Så er det heller ingen ventetid på Nordica!

Skrevet

Hei! Så at tullemor har skrevet litt om våre erfaringer på Ciconia.

Er det en spes grunn til at dere velger Danmark? Etter 4 forsøk der og 5 mislykkede, valgte vi Hausken. Og vi har vært så vanvittig fornøyde! På veldig mange klinikker kjører de samme opplegg til alle og ingen er unik.... Jeg hadde mange avbrutte forsøk. Hadde bare 1 eller ingen egg. Holdt på å gi opp og trodde ikke jeg produserte egg. Legen sa jeg hadde pco, det var grunnen. Så valgte vi Hausken. Sjokket var stort da vi så ca 15eggposer på ul! Han fikk ut 12 egg på første forsøket der. Så dette hadde ingen ting med pco å gjøre, kun med valg av medisiner, p-piller i forkant og Hausken sin måte å skreddersy et opplegg for kun meg!

Lykke til!

Skrevet

vi hadde forsåvidt ikke noe valg, da jeg er gift med en jente! så vi har ikke noen andre muligheter foreløpig! og det vil ta lang tid før vi får lov å få behandling i norge, først må jo samle inn all sæden på nytt, for donor må vite at den kan gå til lesbiske, så må man stå i kø osv. men det er fler klinikker i danmark å velge mellom, går det ikke på de to forsøkene som er igjen kanskje vi bytter til maigaard. der er det mange fornøyde damer som har vært!

Skrevet

Jeg vurderer Danmark pga assistert hatching. eggene er flotte og mange og deler seg flott, men fester seg ikke,...:(

Skrevet

Jeg bruker Nordica, skal kjøpe en ny 3-pack nå. Synes de er hyggelige, og Dr.Lindenber er super til å ta egg ut! Det går fort og uten smerter - jeg nøyer meg med kun lokalbedøvelsen. Valget falt nok på Nordica fordi jeg jobber rett ved siden av.

Vi har dessverre ikke lykkes ennå, men jeg er sikker på at det skal gå snart=)

Skrevet

Hei Bethenc!

Vi lider nok av det samme... Jeg har også mange og fine egg, men vil bare ikke feste seg... Utrolig irriterende. Har nå hatt 11 innsettinger - blir utrolig lei. Jeg har også vurdert Danmark pga hatchingen. Men spurte på klinikken her i Porsgrunn om hva de mente om hatching... Legen der sa da at dette var bare en måte for utenlandske klinikker å dra inn enda mer penger på, og at det ikke har vist noen positive resultater. Så da valgte jeg det bort foreløpig...

Skrevet

Er litt enig med cinderella på dette.. jeg var jo på ciconia og hadde også ass. hatching, ble jo gravid på 2 av forsøkene men mistet så jeg vet ikke helt.. og dr Kahn i porsgrunn hadde ikke troen på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...