Gå til innhold

Litt engstelig!


rennart

Anbefalte innlegg

Jeg er 12 uker på vei og har lest endel triste innlegg her inne om noen av dere som dessverre har mista babyen deres. Nå lurer jeg på om det skal lite til for at babyen min skal bli "borte"? Synes kvalmen min har avtatt noe, men er fortsatt like trøtt som jeg har vært konstant i 3 mnd nå.. Ble litt redd nå når jeg leste hvor mange av dere som har mista. Trodde alt var ganske trygt etter 12 uker??!!! Iallefall det leger sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Nå er vel kanskje ikke jeg den rette til å svare deg her inne.

Jeg er en av uheldige som har mistet og skrevet innlegg her inne.

Er forferdelig trist når noe slikt skjer, men jo tror ikke du behøver bekymre deg så lenge du ikke har smerter og blør.

Jeg var over 12 uker på vei når jeg hadde min sa.

Jeg hadde ingen gravidsymptomer i det hele tatt i ca 3 uker før sa'n min, men hadde ingen anelse om at noe var galt før det kom blod og smerter...

 

Om du er redd kan du ta deg en tur til jordmor el. fastlege for en samtale feks. Vet ikke hvordan det er med hjertelyd osv, fordi jeg var ikke til lege for å sjekke opp det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det.. glede seg til noe så stort, å så blir alt bare revet fra en.. grøsser ved tanken! Har heldigvis ikke noe smerter, men merker jo egentlig ikke no annet enn at magen er større, oppblåst og at puppene er ømme. Skal å høre på hjertelyden om 2 uker, gleder meg masse, og håper virkelig at dette går bra.

Lykke til videre da, på neste forsøk ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...