Gå til innhold

Alexandra får (mest sannsynlig) en LILLEBROR ! :) trenger forslag til flotte navn som "matcher litt" til Alexandra.....:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først og fremst synes jeg Liam blir utrolig pinglete i forhold til Alexandra. Liker egentlig alle de andre forslagene dine, Wiliam og Edvard passer best. Hva med:

Benjamin

Christopher

Ferdinand

Jonatan

Henrik

Magnus

Wilhelm

Aksel

Gustav

William og Edvard passer veldig bra - og jeg liker Edvard best!

Ellers:

Christian

Nicolai

Fredrik

Ferdinand

Wilhelm

Albert

Fredrik

Christoffer

Joachim (litt teit?)

Georg

William passer absolutt best, et nydelig navn. Edvard passer også greit til. Jeg syns Liam er kjempe fint, men passer ikke så godt til Alexandra. Andreas er altfor kjedelig.

Hva med:

Benjamin

Magnus

Jakob

Sebastian

Jonatan

Markus

Kasper

Lukas

Andreas er mest fordi besten heter d ;) å hadde vært litt stas å kalle opp 'første gutten' etter han...:) men der er nok navn som passer bedre til Alexandra......men hvis jeg går for oppkalling, så driter jeg sikkert i d .. ;P

Kasper liker jeg veldig godt, men syns kanskje d er litt mye brukt, her... d er forsåvidt William å ;) Jonatan er også ganske fint, men vet lissom ikke heeelt....

er vel William som kommer høyest på lista mi.... kanskje Fredrik også, d er jo fint d, å... :)

Benjamin syns jeg er litt for mye ved siden av Alexandra, og Sebastian -da tenker jeg hundenavn ;)) sorry....;)

så d å vel kanskje bli noe sånt:

Andreas (hvis oppkalling ;) )

William

Kasper

Jonatan

Fredrik....kanskje...;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...