yret Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jenta mi nærmer seg 14 mnd. Tenker at det er lurt med støvler som ikke er altfor tunge og som støtter godt. Hun går ganske godt, men blir fortsatt litt ustødig når skoene er for tunge og klumpete. Noen som har anbefalinger?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Cerrox er jo ikke tunge og klumpete,så det burde jo gå greit Og de er på salg på obs nå
yret Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 De var det da jeg var liten, men det er jo en god del år siden. ;-) De på Obs tror jeg begynner i str. 22 eller noe. Trenger i str. 20-21. Er det ikke mange forskjellige typer av disse støvlene, da? Er litt grønn her, så tar gjerne mot flere tips.
Thesunshines Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 eurosko har noen kjempefine cherrox som heter slusher til 199.. de begynner i str 21!!!
kom-som-bestilt Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg blir ikke å kjøpe cherrox. Selv om de er foret så puster de ikke, så barna blir klam og heller kald enn varm. Jeg bruker joggesko/støvler med lester i nå, men skal snart kjøpe vintersko (a la som vi voksne har) med god plass til lest i, samt "ladder" til kalde bilturer midtvinters. (selges på torget i slike kles telt, hvertfall i Tromsø
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Barnehagen vår anbefalte Viking Thermo Light Cherrox. De veier mye mindre enn vanlige cherrox. Vi har brukt sånne 2 år på rad nå og har vært kjempefornøyd. Vi har alltid et sett gore-tex sko ved siden av om vinteren, cherroxene er bare for kaldt sølevær, ellers går det i vinterstøvler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå