Gå til innhold

HJELP!!!

mamma`n til Jonathan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jenta mi på 7mnd vil ikke legge seg om kvelden =( hun er rett og slett hyper :( har prøvd å kutte ned lurene på datid til ingen nytte..hun kan være så trøøt som fy men ikke f om hun skal sove .( å legger jeg henne i sengen bare gråter hun så d går heller ikke..huff slitsomt dette i lengden..tar i mot alt av tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er ikke overtrøtt da? Når sover hun siste luren og når legges hun?

Skrevet

hun sover siste kuren rund kl 16-17 å legges i 20tiden..noen ganger prøver jeg å legge henne før når jeg ser at hun er trøtt,men d har ikke lyktes det heller :(

Skrevet

Tror kanskje den siste luren er litt sen, iallefall ift de erfaringene vi har gjort med vår gutt(8,5mnd). Siste lur bør være ferdig til kl 16 el sløyfes og heller legge litt tidligere. Vi legger gutten vår mellom kl 18.30 -19, og sovner nesten alltid innen 15min.

Har hun holdt på sånn lenge el er det forbigående? Vanskelig å legge på dagen også?

Skrevet

Sånn er min også (8mnd) bruker 1 og 2 timer for å få han til å sove

Skrevet

det har vært sånn kanskje di 2siste mnd nei hun sover greit på dagen i vognen..men hvis hun legges så tidlig våknber hun etter 20min åså har vi d gående :( huff at d skal være så vanskelig:(

Skrevet

Nei, dette søvn greiene skal ikke være lett!

Det er viktig med faste rutiner, men det antar jeg at du har. Gjør de samme tingene til samme tid hver dag. Bader du hver dag? Gutten vår blir mer urolig av det, så det måtte vi kutte ut på kvelden. Her er leggerutinene slik:

kl 18: kveldsmat, holder litt på å leke på gulvet etterpå, resten av melka, skifter bleie og tar på pysj, pusser tenner, går inn på soverommet som er mørkt og luftig, sier natta og legger han i senga(alltid før kl 19), gir smokken og brer over dyna, sov godt og natta også går jeg ut. Noen ganger sovner han med engang, andre ganger går jeg ut og inn litt, hvis han ikke sovner fort pleier jeg å gni på brystet. Dette roer gutten vår.

Han sover 3 x 30min på dagen. Natta fra 19 - 06.30, men noen våkne perioder fremdeles innimellom.

Skrevet

prøver å ha gode rutiner:) Ja jeg bader henne hver kveld kan jo prøve å kutte ut noen dager for å se om det blir bedre:) hun tar ikke smukk eller flaske så det er også litt slitomt..men jeg skal virkelig prøve..vil gjerne at hun skal komme seg i seng om kvelden..når har hun akkurat sovnet..

Skrevet

dytter litt jeg kanskje noen fler har noen gode råd å komme med :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...