Gå til innhold

Kan man være gravid igjen så fort??

lykkeliten21

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA for ca 3 og en halv uke siden nå. Blødde ca i 2 uker. Tok da en test som viste negativ. Har gått ca en og en halv uke. Har selvsagt hatt sex disse dagene. Tok en ny test i dag og den viste positivt. Begge testene er clear blue. Har en del murringer/ småsmerter i magen. Går fint å ha sex i enkelte stillinger mens noen andre stillinger gjør det vondt. Hva tror dere om dette?

Fortsetter under...

Hei :) Jeg ville tatt en ny test om noen dager... Det høres veldig raskt ut å bli gravid så fort,men alt er sikkert mulig, bare sjansene som er små ;) Gratulerer masse om du er gravid,lykkeliten! Rarere ting har skjedd ;) Min test slo ut nesten med en gang jeg ble gravid,- og legen min sa at disse nye testene slo ut positivt "før jenten fikk på seg undertøyet igjen" ;)

Hei :)

Mista vår lille for et par dager siden. De anbefalte å få ny ordnentlig mens før vi prøpvde igjen. Slik at man er sikre på at slimhinnene og livmora er slik den skal være før der kommer en ny. For da minsker sjansen for å miste på nytt. . Så om 6 uker er det ny pp for oss.. :D

Men det går helt sikkert bra for deg, vi krysser fingrene for det!!

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...