kitty08 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg prøver å gi jenta mi på 6mnd vann, men det funker ikke med suttekopp, hun skjønner ikke at hun må suge for å få ut vannet. Så foreløpig er det bare ved å gi på skje eller vanlig kopp og "helle" i henne som funker. Får ikke så mye i henne da selvsagt ;-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hvilken tutekopp har du da? Jeg har en fra kiwi, den klarer ikke jenta mi å drikke av. Avent-tutekoppen derimot, som vi fikk i gratispakka på rimi, den klarer hun å drikke av Hun er 7 mnd.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Har hørt noen som fjerner ventilen, slik at vannet kommer av seg selv når man heller. Og setter den tilbake når barnet skjønner at det kommer vann og begynner å suge. Men funka ikke her, så her drikkes det av shotsglass..
kitty08 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 hehe jeg har også avent-tutekoppen fra gratispakka ;-). Og noen fra playtex (kjøpt i usa ...). Å fjerne ventilen for å helle går jo an som en overgang ja ...
camosilla Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Her drikker mini bare av vanlig kopp, det funker best for oss.
Trine_80 Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Jeg har også Playtex sine, og Avent, men mini her får ikke til å drikke av noen av dem! Har prøvd å fjerne ventilen også, men da blir det bare søl, og mini skjønner enda mindre når det fosser over i munnen hans..
Trine_80 Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Kan jeg spørre hvilken du har fra kiwi? merke?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 aner ikke hva den heter dessverre. Den er helt rosa, absolutt alt er rosa, og den koster 33 kr (de har den også i andre farger)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 nytt tips forresten Da vi begynte med tutekopp til vesla, brukte vi den tutekoppen som er i det froskesettet på ikea (det som koster ca 20 kr for hele, finnes i rødt, sort osv). Den er det ingen ventil på, og det er små hull på tuten, slik at det kommer ikke så mye ut. Så anbefaler at dere kjøper et slikt sett jeg, dersom dere har en ikea i nærheten.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00130407 MATA heter det, koster 19 kr
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 BAMBINO er det Kiwi har http://www.bambino-mam.se/no/bambinomam/show.php?id=37869
trippeltopp Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Pusling fikk heller ikke taket på bambino sin, tuten er så stor og hard. Men fisher price har noen som er topp for tilvenning; tuten er helt myk og tyggbar, og minsten fikk dreisen på den med det samme. Etterhvert var det enklere for ham å begynne på andre type kopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå