trolljenta Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Er det noen som har noen oversikt over hvem som selger store mamma klær? Nettbutikker og vanlige butikker, innland og utland mamalicus eller noe? er det noen som har nett adressen dit?
Serephina Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg fikk varer fra Sipp.dk i dag. Veldig fornøyd med en brun cordbukse jeg kjøpte:-) Men alt i alt ble det dyrt. Varene kostet uten mva 435,- så kom frakt 178,- + mva 145 + fortollingsgebyr 99,- i tillegg. Men jeg trengte en bukse i str 50 og det er ikke så lett å få tak i i Norge. Venter også på varer fra http://www.notanshop.com (også i DK) Der fant jeg mye klær til en billig penge. (2 bukser, 2 topper, 1 jakke og 1 strømpebukse til 815,- + mva og fortolling) De tok bare 30,- for frakt. Du kan også sjekke ut www.Netmama.dk. www.motherhood.com www.sisseline.dk www.felicita.dk www.butikgaia.dk www.mammashop.net
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ supre sider Serephina!!!!!!!!!! Thank you thank you:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå