Gå til innhold

Norsk eller engelsk????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sende en mail til den amerikanske ambassaden i Oslo.

Skal jeg skrive på norsk eller engelsk?

Skrevet

Det er sikkert det samme....de forstår begge.

Skrevet

takk, er så mye lettere og skrive på norsk enn engelsk....

Skrevet

Enig i at engelsk er sikkert det beste.

Skrevet

æsj......

Skrevet

Hva er det du skal skrive? Jeg kan oversette om ikke det er kjempemasse :-)

Skrevet

Regner med at norsk går veldig fint.

Det er jo folk der som må kunne norsk.

Så det blir forstått.

Skrevet

Engelsk selvfølgelig!

Hadde du ventet at et brev til den norske ambasaden iThailand stod skrevet på norsk eller thai??

Skrevet

er ikke mye jeg skal skrive, skal bare spørre om hvordan man gjør det med medisiner ved innreise til usa. Skal til florida i mars neste år, og har astma, sp jeg må ha med meg medisiner, og er litt bekymret for hva de gjør i tollen da.....

Skrevet

Hei igjen! Jeg kan kanskje hjelpe deg! Jeg var i Florida fra jan-juni i år og måtte ha med antibotika til lillegutt....mange flasker siden han må ha 3ml hver kveld pga refluks i urinveien...Det eneste du trenger er et brev på engelsk fra legen din med stempel. Veldig enkelt...tror ikke det er noe problem. Hvor skal du i florida?

Skrevet

Hvis det var en Thai person som ville reise til Norge på besøk og hadde et spørsmål, ville jeg neppe ventet at denne personen skulle skrive på norsk! Man regner med at iallfall noen av de som jobber på ambassaden kan lokalspråket.

Skrevet

Skal til Orlando. Har leid oss hus i tre uker og leiebil.....skal farte en del rundt omkring. Så greit hvis det er alt jeg trenger da, så for meg masse papirer og masse styr når vi lander......*lettet*

Skrevet

Så gøy da! Ja, dette med medisiner er veldig vanlig....jeg hadde med i både håndbagasjen og kofferten, itilfelle det skjedde noe med bagasjen underveis... Snakk med legen din bare for sikkerhetskyld....god tur :-) *misunnelig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...