Xzux Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Ja da venter jeg mitt 2 barn i april. har fra før en gutt på 17 mnd så det blir 2 års aldersforskjell... Så lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre ang. vogner å slik? Har en kombi vogn som mini bruker i bhg, og en sportsvogn hjemme(som ikke kan legges helt flat) Trenger jo en vogn til den nye babyen også???? Men trenger jeg tvillingvogn eller?? trur ikke jeg kommer til og ut å trille sååå mye på de to samtidig aleine, og når sambo er med kan vi jo ha 2 vogner? Hm.. Hva ville dere ha kjøpt??
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Har samme dilemmaet selv. Blir kanskje tvillingvogn, med bag til minste. Da kan jeg foreksempel bruke den ledige siden til å sette varene når jeg handler, siden ingen kurver er store nok. Men mest sannsynlig blir det vanlig kombivogn/duovogn eller noe, med søskensete eller ståbrett.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 jeg venter nr to i desember, blir 23 mnd mellom. Jeg har en simo duo, en teutonia mistral.. en paraply trille.. og har kjøpt en søskenvogn... Skal kun ha snusken 50% hos dagmamma/bhg, ellers hjemme.. så jeg trenger søskenvogn. I utgangspunketet har jeg en for mye.. men syns det blir dumt å selge teutonia eller simo vogna nå.. da jeg har lyst til å bruke simo vogna til babyen i førsten ( når jeg er alene med babyen..) og når vi går med begge så kan det jo være at vi tar hver vår vogn også Vi får nå se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå