Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da venter jeg mitt 2 barn i april. har fra før en gutt på 17 mnd så det blir 2 års aldersforskjell...

Så lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre ang. vogner å slik?

Har en kombi vogn som mini bruker i bhg, og en sportsvogn hjemme(som ikke kan legges helt flat)

Trenger jo en vogn til den nye babyen også???? Men trenger jeg tvillingvogn eller?? trur ikke jeg kommer til og ut å trille sååå mye på de to samtidig aleine, og når sambo er med kan vi jo ha 2 vogner? Hm..

Hva ville dere ha kjøpt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme dilemmaet selv. Blir kanskje tvillingvogn, med bag til minste. Da kan jeg foreksempel bruke den ledige siden til å sette varene når jeg handler, siden ingen kurver er store nok.

Men mest sannsynlig blir det vanlig kombivogn/duovogn eller noe, med søskensete eller ståbrett.

Skrevet

jeg venter nr to i desember, blir 23 mnd mellom. Jeg har en simo duo, en teutonia mistral.. en paraply trille.. og har kjøpt en søskenvogn...

Skal kun ha snusken 50% hos dagmamma/bhg, ellers hjemme.. så jeg trenger søskenvogn. I utgangspunketet har jeg en for mye.. men syns det blir dumt å selge teutonia eller simo vogna nå.. da jeg har lyst til å bruke simo vogna til babyen i førsten ( når jeg er alene med babyen..) og når vi går med begge så kan det jo være at vi tar hver vår vogn også;) Vi får nå se.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...