*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Min gutt har blitt så sutrete i det siste. Krever masse oppmerksomhet hele tiden. Ofte ligger han å drar i puppen og er urolig når han spiser. Kan til og med sutre da. Ellers sikler han endel og sutter endel på hendene sine. Har dette sammenheng? Han er 14 uker. Kan det være tenner, for lite mat?( tror jeg har masse melk, men han er blitt over 7 kg).
yvve73 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 tenner, tenner, tenner. Jenta vår ble også sånn rundt 3 mndr, men tennene dukket opp forrige uke. Nå er hun 6 mndr. Men hun har ikke sutret i tre mndr altså. Men innimellom....
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 jaaaaa ja ja, endelig noen som har det som oss..... hehe:) jeg har lagt inn flere innlegg om akkurat dette, stjerna mi er 5 mnd men bare 3,5 mnd i utvikling (prematur) han sutrer, krever oppmerksomhet, urolig/gråting ved måltid (en evig slosskamp å få i han mat) liker ikke andre folk enn mamma, har hele neven inni munnen, sikler seg gjennomvåt, såver lite eller urolig, enkelte dager blir jeg helt svett jeg!!! men vettu hva, dette er bare en fase som disse små desverre må igjennom, denne fasen kommer mellom 3-5 mnd alder og tro det eller ei, den kommer tilbake rundt 8 kanskje 9 mnd alder. det bare er sånn, å mye kan skyldes att tannproduksjonen er blitt satt igang, men det betyr ikke att tennene kommer enda. vi får bare respektere denne fasen, barna kan jo ikke noe for det. men jeg bare biter tenna sammen, og venter på at det snart skal gå over. for det gjør det. men når? det vet vi ikke..... bare gi barnet den oppmerksomheten den trenger, masse kos og kjærlighet, kjærlighet og atter kjærlighet:)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Tenner!!!! Prøv med dentinox- fås på apotek. Ikke sikkert det funker men verdt å prøve. Finnes også biteringer som du kan ha i kjøleskapet som er gode for de å bite på når tennene kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå