Gå til innhold

abort eller ikke?? huff!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde siste mens 5 August.

har hatt regelmessig sex med X.. har hatt det siden Mai egentlig,da hadde jeg en MA.. X er faren til min sønn, men vi er ikke sammen lengre..

Men den 24 hadde jeg sex med Y, det var ett engangstilfelle!han fikk ikke utløsning i meg! Nå aner jeg ikke hvem som er faren! jeg bare griner og griner for jeg ønsker meg ett barn til men vil gjerne at det skal være X som er faren! og vi vil prøve på nytt. Vil ikke ende opp som alenemor til to stykker spesielt ikke når det er to forskjellige fedre. Det er bare sånn jeg er. trenger ikke høre masse dritt om meg selv pga det.. vil bare høre hva dere mener om det her..

Mensen har vært litt rar siden MAen jeg hadde i Mai.

Men har hatt den rundt den 10 hver mnd etter den. Men i august kom mensen den 5 og varte bare i tre dager ca... det var vondere enn vanlig! noe som ikke stemmer..

Og jeg sjekket oxo på terminkalkulatoren på babyverden.. det det står at min fruktbare periode el eggløsningen fant sted rundt den 19 aug. Jeg aner rett og slett ikke. har ønsket meg ett barn til med X lenge! og han ønsker det samme. syns det er fælt og ta abort bare pga dette men det virker som om det er det jeg må:(...

Y er forresten 17 år eldre enn meg og vi er ikke venner!

Fortsetter under...

ikke enkelt dette, men forstår at du er fortvila..

den 24 aug hade du sex med Y... men hadde du sex men X rundt den tiden også? hvis du går til legen kan jo han fortelle sånn ca hvor langt du er på vei, eller du kan forlange en UL? da ser du ganske nøykati hvor langt du er på vei, og hvis du ikke har hatt sex med begge to på samme tid så kan du jo rekne det ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...