Gå til innhold

Hvordan venne jenta mi til flaske?? Noen tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer fremdeles lille jenta mi og har også planer om å fortsette slik, men synes det er greit å kunne ha flasken i tilfelle jeg trenger barnevakt. Skal i bryllup nå i slutten av september og har planer om at mamma skal passe ungene. men oppdaget for et par uker siden at vesla mi nekter å drikka av flaske! hun har gjort det før, drakk masse vann fra flaske i sommer. jeg har prøvd fler forskjellige typer flasker, og prøvd fler typer erstatning. jeg har for lite morsmelk til å pumpe ut ekstra så det er utelukket.. tenker også på om hvis jeg plutselig skulle miste melken min, og sitter der da med sulten unge og ingen melk! Noen som har opplevd det samme? Noen som har noe tips på hvordan jeg skal få vent henne til med flaske?? på forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynn så fort som mulig! Vi har hatt litt flaske hele tiden og det fungerer fint.

følgende råd har jeg hørt:

Vil ikke jenta ha flaske av deg - reis ut av huset og la mannen ta seg av det.

når det gjelder for lite melk - pumper du så øker jo produksjonen! Det er jo verdt et forsøk. Vi bruker innimellom mme (ved økedøgn) og det er jo ikke så farlig om de får litt annet enn bare mm. Det er vel imidlertid fint å gi mm så lenge som mulig.

Skrevet

takk for svar! :) da får gubben prøve seg litt på mating i morgen :D

Skrevet

Heisand måtte bare hilse på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...