Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har testen blitt positiv:-D

UÆÆÆÆ....

Kan koste på meg et bredt smil og være litt glad over en positiv test. Dessverre har jeg forrige positive forsøk (nr 3) sterkt i minnet.... på UL i uke 7 var fostersekken tom....

Da blir det blodprøve på torsdag, og så er det bare å krysse fingrene (og bena!) Dette blir noen forferdelige uker framover....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hurrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa! tusen gratulasjoner til deg!

så flott at du endelig kan forlate ass bef.

det klaffet på 3 forsøk hos oss og,i juni,men jeg må hele tiden inn her å se til dere....passe litt på at det går bra med dere her inne!

tidligere nick var alshva!

lykke til videre med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Dette var stas:)

Har selv opplevd å få positivt på 3. icsi og det endte også med en tom fostersekk. Så lever i håpet om en ny positiv test en gang. Du gir meg håp om at det skal gå:) Masse lykke til!!

Skrevet

JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! HURRA!!!!

Dette er meant to be, lita!!! Tenk at det skulle klaffe på siste forsøket, da!!

*juble*

Gratulerer så utrolig masse!! Dette skal gå så bra så!!

Stor klem:O)

Skrevet

Herlig:o)!! Det viser at det nytter å ikke gi opp!

Gratulrerer så mye og lykke, lykke til videre

Skrevet

Så fantastiske nyheter.. åh elsker å lese sånt!!!

Godt en ikke gir opp ikke sant?? hehe... dette går bra skal du se, er ment at det skulle lykkes nå, tok bare så innmari tid men sånn er det med fler av oss..

Ønsker deg masse lykke til, og ta det med ro nå, tenk kun på deg selv og lille spiren, glem alt annet..

Kleeem

Skrevet

Gratulerer så mye! Fantastisk. Prøv å kose deg med spiren også, og husk i de neste "forferdelige" ukene hvor flott det egentlig er :-)

Skrevet

Å, nå ble jeg glad Lita!!

Vi fulgte hverandre på et forsøk for lenge siden..

Nå er det din tur!! Vet veldig godt at den første tiden blir nervepirrende. En skulle ønske at en kunne lagt seg om kvelden og når en våkner neste morgen har de 12 første ukene gått. Men en kan bare forsøke å gjøre det beste ut av de, og prøve og kjenne på lykkefølelsen også.

Lykke til framover!!!

Skrevet

Å HERREGUD:-)

Nei fy flate, vet du jeg hadde en feeling på at det kom til å gå bra denne gangen,enkelt å si det nå men det er sant!! i dag på jobb tenkte jeg plutselig på at noe er i emning....helt merkelig altså. Det er veldig lett å forbinde det med denne nyheten ikke sant?:o) er sikkert halvsynsk,hehe

Dette var fantastiske nyheter Lita. Spennende tider fremover men tenk...du er GRAVID og denne gangen går det bra! Hvilken rugedag er du på forresten?

Stor lykkeklem fra meg

Skrevet

Åh, lita så utrolig fantastisk!!!!!!!!!! Hadde håpet sånn for deg denne gang. Og det gikk!! Håper alt går fint i 9 måneder. Det fortjener du virkelig. Masse lykke til, og stor klem.

Skrevet

knallllll:-) det var uuuuutrolig kjekt å høre....Dette går nok helt sikkert fint! En gang må det også bli deres tur!

Klem

Skrevet

Tusen takk for klemmer og lykkeønskninger folkens! Dette har ikke helt gått opp for meg ennå, har ikke tall på hvor mange ganger jeg var på badet i går for å se på testen..... og i dag tidlig lyste den fortsatt gravid. Blir nesten litt trist når batteriet går......he he....

Men er fortsatt så avventende....tørr liksom ikke tro det. Skal ta blodprøve i morgen, håper på å få svar raskt. Også tror jeg jeg skal be om flere blodprøver, kanskje en på mandag. Vil kanskje tro det mer om jeg får bekreftet en stigning....? For det MÅ gå bra denne gangen!!!

Og jeg som var så klar for adopsjon.........:-)

Skrevet

Endelig lita78. Dette var knallgøy å høre:-)))))))))) Håper virkelig alt går bra for deg denne gangen. Har heiet som bare det på deg. Nå kan vi følge hverandre inn på 1 tri for jeg testet også positivt kl 5 i dag morges. Rd 12 men nå klarte jeg ikke å holde meg lenger. He he. En fryktelig spennende tid vi har foran oss.

Masse lykke til med svangerskapet:-))))))))))))

Skrevet

Gratulerer, gratulerer! Kjempegøy! Kos deg masse fremover.

Skrevet

Gratulerer! Lykke til med resten av graviditeten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...